    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dłużnikiem jestem?Termin spłaty długu.
    Date: Wed, 28 Jul 2004 16:56:21 +0200
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia Wed, 28 Jul 2004 16:36:37 +0200, Soltys naskrobał(a):

    > Miesiąc temu przypadkiem dowiedziałem się że obudzili sie po ponad 5 latach i
    przysłali wezwanie do zapłaty + odsetki (razem na 650% pierwotnej kwoty
    zadłużenia-samochód sobie można kupić za to).Oczywiście z opcją umorzenia części
    odsetek,raty itp.i że wciągneli mnie do KRDługów.Nie widzałem pisma-dowiedziałem się
    telefonicznie.

    > Zapłacę bo chcę mieć czyste konto i sumienie tylko mnie nurtuje jedno zanim się tam
    wybiorę i zacznę kopać co,jak i kiedy:

    > Pytania
    > 1. Czy w świetle prawa istnieje okres po którym następuje przedawnienie długu.

    najprawdopodobniej tak tzn. 2 lata po wymagalności.

    > 2. Czy to normalne,że obudzili się po takim czasie?

    mają burdel - norma.

    > 3. Czy mimo umowy, doszło tak naprawdę do tranzakcji? tzn.nie skorzystalem z ich
    usług edukacyjnych,nie byłem na wykładach,zajęciach,sesjach itp, bo po otrzymaniu
    legitymacji nie pojawiłem się tam nigdy, to za co płacić?

    Trzeba by sie wczytać w dokumenty podpisane przez tego studenta i regulamin
    uczelni. Być może był juz wyrzucony z 1 roku z powodu braku zaliczeń? :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org