eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDłuznik nie płaci kredytu, zyranci też nie mają z czego co wtedy??? › Re: Dłuznik nie płaci kredytu, zyranci też nie mają z czego co wtedy???
    From: "Bogdan" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dłuznik nie płaci kredytu, zyranci też nie mają z czego co wtedy???
    Date: Fri, 21 Nov 2003 13:51:33 +0100

    > 1. Kredytobiorca ma już na wypłacie innego komornika (zyrował komus innemu
    co
    > nie płaci), który ściaga wiekszą część zarobku, czy obecny komornik ze
    sprawy
    > tego kredytu nie może mieć pierwszeństwa poboru raty na kredyt??
    > 2. Jeśli kredytobiorca nie jest w stanie spłacic kwoty pozyczki to co robi
    > komornik w pierwszej kolejności? Zajmuje mienie i dobra kredytobiorcy (a
    ma
    > ich trochę) czy od razu wchodzi na wypłaty poręczycieli?
    > 3. Czy trójka poreczycieli spłaca równą 1/3 kredytu????

> [...]

    Z tego co opisujesz, to polecam zlozyc sprawe karna bezposrednio na Policje,
    bo i tak prokuratotura przesle ja do prowadzenia na Policje, dowalic
    gosciowi karnie, tak zeby mial juz na koncie artykul. Wtedy moze pojdzie na
    mediacje i odda kase.
    Bardzo dobrze chlop kombinuje, pozyczka z zakladu pracy spowoduje to, ze i
    komornik mu nic nie sciagnie. W pierwszej kolejnosci panie z ksiegowosci
    zabiora mu na splate pozyczki zakladowej i zostanie mu takie minimum do
    ktorego komornik sie nie dowali.
    Jedyny sposob , zlozyc wniosek o zabezpieczenie mienia na poczet zadluzenia
    i sciagac jak najwiecej z poreczycieli.

    Pozdrawiam
    Bogdan