  • Data: 2002-07-30 17:54:21
    Temat: Re: Długoczasowe parkowanie na chodniku - co robić ?
    Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BaLab wrote:

    > No, jeśli parkuje na chodniku to musi zostawić co najmnej 1,5 m
    > przejścia. Więc może zadzwonić po straż miejską i niech wywiozą na
    > koszt właściciela? Z tego co wiem, straż miejskla na taki obywatelski
    > donos musi zareagować.

    No niby tak i nie, nie chce aby straż miejska wywiozła hurtem 5 innych aut
    (aktywnych :-) ), nie wiem jaki jest stan prawny chodnika, robili go
    mieszkańcy 20 lat temu za _swoje_ pieniądze, własnymi siłami, ale zapewne
    nie na terenie swoich parceli. W planach chodnika był pamiętam zapis
    "chodnik z mozliwościa parkowania 4-ma kołami samochodu". Sytuacja jest
    śmieszna, bo jak pisałem, nie mozna parkowac inaczej, ludzie chodzą jezdnia
    a samochody parkują na chodniku. I nikomu to nie przeszkadza, bo parkują
    chodzący mieszkańcy tej ulicy. Czasem zapędzi się tylko jakis "obcy", ktory
    sie faktycznie dziwi. Prawo drogowe co stanowi też wiem, ale tu chodzi mi
    o to, czy mozna jakoś prawnie zmusić sąsiada do pozbycia się z chodnika
    zawalidrogi, która nie jeździ od kilku miesięcy ?

    pzdr

    Arjano