  • Data: 2013-08-25 00:28:19
    Temat: Re: Dlugi uciazliwy remont....
    Od: "Tomek" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kvalc2$tjq$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    >
    > Anteny sat. to już nie szpecą?

    a tu nie chodzi o to, ale czy kto czyta co napisalem
    czy urzadzecie sobie pogaduchy co wieszaja na balkonach?

    wspolnota kazala:
    - sciagnac antente tzn przeniesc ja na balkon, nie zrobilem tego
    - pozniej balkony zwalili w dol
    - pozniej przed koncem kladzenia stropianu robotnicy zdemntowali mi antene
    samowolnie na rozkaz zarzadu
    - teraz jestem baz SAT czyli dekodera HD z nagrywaniem i o 70%lepsza
    jakoscia niz z tej kablowki gdzie mam jakies 54kanaly
    w swojej sat mialem odbior z 2 satelit NC+ hotbird i astra
    - nie mamy gdzie suszyc to kolejna
    - halas to nastepne
    - uciazliwosc itp

    co dalej ? z sat i suszeniem?