  • Data: 2013-08-24 10:28:41
    Temat: Re: Dlugi uciazliwy remont....
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.08.2013 10:20, Chocobo pisze:

    > U mnie w łazience z powodu słabej wentylacji nic nie wysycha, a na pewno
    > nie przez noc. Suszarni nie ma i co pani na to?

    No niestety, taka uroda mieszkania w bunkrach dla biedoty :(

    > Jak się nosi pantalony to pewnie tak. Wstydzi się pani swoich ubrań?:)

    W pewnym stopniu animka ma rację. Sam mieszkam w bunkrze dla biedoty i
    sam suszę pranie na balkonie, bo co mi pozostało (choć zakryłem przerwy
    w balustradzie i nie wieszam prania wysoko, a stawiam suszarkę, która
    jest poniżej balustrady), ale to fakt -- polskie bunkrowiska wyglądają
    syfiato, jak wszyscy powywieszają tam coś, albo zrobią składowiska
    rowerów itp.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek