  • Data: 2013-08-24 19:50:17
    Temat: Re: Dlugi uciazliwy remont....
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.08.2013 15:50, Chocobo pisze:

    > Niestety w miastach jest w zasadzie tylko to. No i znaczna część
    > społeczeństwa to biedota, tym bardzie dziwi, że komuś to przeszkadza.

    A biedota nie może mieć estetycznych ciągotek? Jak już ktoś musi
    mieszkać w bunkrze na blokowisku, to nie znaczy że od razu to ma być
    getto. Mówię z czysto estetycznej strony, bo jak pisałem, sam suszę na
    balkonie z braku pomysłu jak inaczej.

    > U mnie mniej więcej jak u ciebie, ale przyznam, że nie za bardzo widzę
    > inne zastosowanie dla tego typu obiektów.

    Dla balkonów? Ja miałem kiedyś nawet dywan na balkonie :D Balkon to taka
    namiastka kawałka przestrzeni życiowej w bunkrze. Teraz niestety mam
    ciągle tam suszarki, bo przy dzieciach to pranie jest na okrągło.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek