  • Data: 2003-12-12 09:48:39
    Temat: Re: Dług Alimentacyjny
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał w wiadomości
    news:brc1pg$8h3$1@news.onet.pl...
    > ok powtorze raz jeszcze - bardziej liczą się możliwości rozwoju
    > niż potencjalne zdolności...

    Hmmmmm... gdyby tak było, to historia nie znałaby przypadków, kiedy ludzie
    biedni i pobawieni możliwości rozwoju, swoim uporem i konsekwencją dochodzą
    do sukcesów.

    > a ja myślę że wiem lepiej z jakim ostatnim rządaniem wyskoczyła
    > mamusia mojego pierworodnego ...
    > a po tym sprawa znalazla się w sądzie

    Serio ?? Zażądała adidasów ?? W takim razie należy ona do grupy kobiet albo
    pazernych albo takich, które wykorzystują dziecko do zemsty na facecie (za
    krzywdy faktyczne lub wydumane).

    > eeee
    > nie w tych czasach
    > w szkole publicznej zawsze przepchna

    Oj, nie jestem na bierząco - za moich czasów się zimowało ;)

    pozdrawiam

    Monika