  • 11. Data: 2010-04-12 11:33:01
    Temat: Re: Dlaczego nikt sie nie bieże za skuterkowców?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    qwerty pisze:
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hpuv4u$anf$...@n...onet.pl...
    >
    > Nie rozumiem Ciebie. Najpierw sugerujesz, że jeżeli nie przepuści za
    > flaszkę czy za kilka zł to nikt nie będzie u niego robił przeglądów, a

    Czy Liwiusz wygląda jak WS?

    > innym razem popierasz, żeby zagrażające zdrowiu lub życia nie przepuszczać.

    Gdzie? Generalnie każdy samochód zagraża zdrowiu i życiu, więc
    argument za nieprzepuszczaniem takich jest lekko bezsensowny.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-04-12 11:47:01
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 12 Kwi, 13:33, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Czy Liwiusz wygląda jak WS?

    Czy ja pisalem o jakiejs flaszce? Zaczelo sie od sprawdzania mocy/
    predk.maks. pojazdu, czego rozp. o bad. techn. nie przewiduje...

    A co do stacji diagnostycznych - nie wszystko jest czarno-biale...
    Mozna sie "czepiac", czyli sprawdzac 100% albo i 110% ;) wymagan
    przepisowych
    Mozna tez podejsc "normalnie"...

    Ja np. korzystam ze stacji, na ktorej samochod przejezdza pelna
    sciezke, spr. wszelkich luzow zawieszenia, ustawienie swiatel...
    Ale nie wyzucaja z blahej przyczyny - np. sami wyreguluja swiatla,
    wymienia zarowke, na reczny troche poza limitami przymna oko (wiedzac,
    ze i tak sie go nie uzywa), poinformuja o luzach (np. przegub warto
    wymienic za 2-3tys.km)...

    znajoma z 125p w stanie lipnym nie dostala - i bardzo dobrze...

    WS

  • 13. Data: 2010-04-12 14:12:29
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    7...@1...googlegroups.com
    *WS* napisał(-a):

    > Czy odpowiednie rozporzadzenie przewiduje taka mozliwosc? Co ma
    > sprawdzac diagnosta w trakcie przegladu pojazdu jest szczegolowo
    > opisane...

    Tego nie wiem, ale nawet jeśli nie ma to mam na dzieję, że będzie. Dla
    motoroweru jest górna granica pojemności skokowej silnika i max prędkości

    > PS. a jesli pojawi sie przypadkiem taki "nadgorliwy" to nikt wiecej do
    > niego nie przyjedzie...

    A ja winszowałbym sobie, żeby tacy "nagorliwi" byli wszyscy. I ci co się
    obrażą mogą do nikogo nie jeździć, a skutery niech pierdolną w krzaki.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2010-04-12 14:22:59
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-12 13:47, Użytkownik WS napisał:

> [...]
    >
    > A co do stacji diagnostycznych - nie wszystko jest czarno-biale...
    > Mozna sie "czepiac", czyli sprawdzac 100% albo i 110% ;) wymagan

    W jednośladach tak łatwo nie można, pierwszy powód to brak
    odpowiedniego sprzętu do sprawdzenia zawieszenia i hamulców.
    Drugi powód to właściciel pojazdu wcale nie musi się zgadzać
    na przejażdżkę przez diagnostę w celu sprawdzenia do jakiej
    prędkości da sie rozpędzić.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-04-12 14:26:15
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 12 Kwi, 16:22, RadoslawF <r...@w...pl> wrote:
    > Dnia 2010-04-12 13:47, U ytkownik WS napisa :

    > W jedno ladach tak atwo nie mo na, pierwszy pow d to brak
    > odpowiedniego sprz tu do sprawdzenia zawieszenia i hamulc w.

    cos o tym wiem ;) moj opis dotyczyl samochodu
    motocyklem tez chcialem zrobic porzadne badanie (w koncu place wg
    cennika), nawet sprzet byl... ale diagnosta powiedzial, ze na ponad
    100KM moto nie wsiadzie ;) i kto bedzie placil jak sie przewroci ;)

    WS

  • 16. Data: 2010-04-12 15:40:07
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-12 16:26, Użytkownik WS napisał:

> [...]
    > cennika), nawet sprzet byl... ale diagnosta powiedzial, ze na ponad
    > 100KM moto nie wsiadzie ;) i kto bedzie placil jak sie przewroci ;)

    Najbardziej to mnie rozśmieszył jak hamulec mi sprawdzał.
    Stałem z moto miedzy nogami a pan fachman podszedł od przodu
    złapał za kierownicę, wcisną sprzęgło, popchną moto i stwierdził
    że hamulec mi słabo bierze i jak się pojawie za rok mam
    wyregulować. :-)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2010-04-12 15:54:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    2g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]
    > cennika), nawet sprzet byl... ale diagnosta powiedzial, ze na ponad
    > 100KM moto nie wsiadzie ;) i kto bedzie placil jak sie przewroci ;)

    Pracodawca.

  • 18. Data: 2010-04-12 20:30:59
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 12 Kwi, 17:54, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w
    > i kto bedzie placil jak sie przewroci ;)
    >
    > Pracodawca.

    jesli chodzi o mnie to tak (chyba, ze jakies ubezpieczenie maja), ale
    zdaje sie ma prawo obciazyc pracownika do trzech jego pensji... a
    straty w motocyklu przy przewrotce moga byc dosc duze...

    WS

  • 19. Data: 2010-04-13 06:35:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości grup
    5g2000yqj.googlegroups.com...
    > jesli chodzi o mnie to tak (chyba, ze jakies ubezpieczenie maja), ale
    > zdaje sie ma prawo obciazyc pracownika do trzech jego pensji... a
    > straty w motocyklu przy przewrotce moga byc dosc duze...

    No dobra. A jak przyjadę Porsche 9ff GT9-R to też mi powie, że to dla niego za
    duża moc (1120 KM, 1050 Nm)?
    Mnie to nie będzie interesowało. Żądam zrobienia przeglądu i mają wykonać.

  • 20. Data: 2010-04-13 07:52:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 13 Kwi, 08:35, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:

    > Mnie to nie będzie interesowało. Żądam zrobienia przeglądu i mają wykonać.

    mozna i tak, tylko np. okaze sie, ze jest ryska na przedniej szybie -
    szyba do wymiany ;)

    w motocyklu chcialem tylko zobaczyc jak to wyglada - mam juz trzeci
    i... do tej pory nie widzialem ;)

    Co do stanu techn. jestem pewien, ze jest OK - samemu mozna sprawdzic
    - hamule blokuja oba kola, amortyzatorow sie nie wymienia - tylko olej
    z przodu + jest regulacja tlumienia/odbicia, wiec bylem ciekawy co
    wyjdzie na automacie

    WS