  • Data: 2020-05-16 19:45:47
    Temat: Re: Dlaczego maseczka nie chroni noszącego ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-16 o 10:05, User pisze:

> [...]

    Nie spotkałem się z taką informacją.

    > Dodam jeszcze, że jeśli ktoś zakażony w moim otoczeniu zakaszle lub
    > kichnie, to to wystarczy i już  "nie muszę" dotykać twarzy ręką

    Nie wystarczy, bo ślina musi się do ciebie dostać, a to będzie
    utrudnione, jeśli kichający będzie miał maseczkę.

    > Noszenie rękawiczek to tez w większości przypadków bzdura, bo sugeruje

    Tu rzeczywiście jest mniej sensu, niż w przypadku maseczek. Właściwie
    rękawiczki wpływu nie mają żadnego, poza dwoma wyjątkami:
    - nie zakazisz się przez ranę na ręce
    - mając rękawiczkę, być może rzadziej się będziesz dotykał do twarzy.

    --
    Liwiusz