  • 11. Data: 2005-01-17 23:44:37
    Temat: Re: Dlaczego Zydzi boja sie lustracji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    VoMi7 wrote:

    > nie rozumiem w czym lezy antysemityzm w polsce ? qrde was posralo ? co
    > wam zydzi zrobili ?

    A co i kto tobie w mózg zrobił, że robisz z siebie debila i dokarmiasz
    głupiego trolla?

  • 12. Data: 2005-01-18 07:30:35
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "bouku..." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >Jakby nie patrzec, targowiczanie czuja sie zagrozeni, ze w ich aktach
    wyjdzie na jaw jakie
    > mieli rodowe nazwiska.
    >
    > A ja bym chcial wiedziec kto na mnie donosil.

    Nie wiesz kto donosił? Siostra oddziałowa codziennie raport pisała!

    vertret

  • 13. Data: 2005-01-18 10:31:19
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A co i kto tobie w mózg zrobił, że robisz z siebie debila i dokarmiasz
    > głupiego trolla?

    bo lubie trolle antysemickie :-) a ty masz owies w glowie ;P

    --
    VoMi7

  • 14. Data: 2005-01-18 11:09:06
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    > Nie wiesz kto donosił? Siostra oddziałowa codziennie raport pisała!
    >
    > vertret

    siostra była cool,ale mam podejrzenie co do krasnoludków ;-)))
    zdrowaśki

  • 15. Data: 2005-01-18 16:21:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    VoMi7 wrote:

    > bo lubie trolle antysemickie :-)

    *plonk*

    > a ty masz owies w glowie ;P

    Nie wszyscy są tak samo skonstruowani, jak ty - między innymi ja mam
    inną 'konstrukcję', więc w głowie mam mózg, a nie owies.