    From: "MarlonB" <z...@w...kon>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dla pieniaczy twierdzących, że nie muszą sprzątać po swoich
    sraluchach
    Date: Mon, 17 Dec 2007 10:29:15 +0100

    Użytkownik "Sc0rpi0" <s...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:fk1c7o$fbb$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Koziolek:

    > Powiem tak: gówno mnie to obchodzi.
    > Chyba sobie psa kupię i będę chodził pod twój blok.

    Właśnie dlatego część ludzi mieszka na zamkniętych osiedlach, aby taki burak
    jak ty nie mógł tam wleźć ze swoim gównem. Razi cie jego zachowanie, twoja
    sprawa. Ja twoje zamilowanie do gowien mam gdziec i wcale mnie to tak nie
    rusza jak ciebie to, że są ludzie, którzy lubią mieć czysto pod oknem.

    Nie byłoby zamkniętych osiedli, jakby każdy szanował wole drugiego. Są
    jednak jednostki, od których trzeba się ogrodzić grubym murem, gdyż są
    niezdolne do tworzenia społeczeństwa i życia w spólnocie.

    Masz prawo tak myśleć, ale narzucać już nie bardzo.

    M.