  • 1. Data: 2004-07-15 12:28:54
    Temat: Divx
    Od: "Tomek" <m...@w...pl>

    Czy oglądanie filmu na Divx - ściągniętego przez inną osobę - jest legalne ?
    Film ten jest pożyczony od tej osoby.

    Tomek

  • 2. Data: 2004-07-15 13:23:14
    Temat: Re: Divx
    Od: Mineta Ciszy <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Czy oglądanie filmu na Divx - ściągniętego przez inną osobę - jest legalne ?
    > Film ten jest pożyczony od tej osoby.

    jeżeli jest to piracka kopia oryginału to nie jest legalne. Sam DivX
    jest legalny
    --
    Tofik

    Tofik to dziwka tak zwykły mawiać te, co go nie miały a bardzo chciały
    by mieć :P

  • 3. Data: 2004-07-15 14:08:32
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    nie bój się może nikt cię nie zabije jak tego shreka2 obejrzysz ;)

  • 4. Data: 2004-07-15 14:17:47
    Od: "Tomek" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Mineta Ciszy"

    > jeżeli jest to piracka kopia oryginału to nie jest legalne. Sam DivX
    > jest legalny

    A z jakiego przepisu to wynika ?

    Tomek

  • 5. Data: 2004-07-15 15:31:36
    Od: Mineta Ciszy <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > A z jakiego przepisu to wynika ?

    niewiem, nie jestem prawnikiem ale troche wiem bo interesuje sie prawem

  • 6. Data: 2004-07-15 15:42:24
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mineta Ciszy" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości

    > niewiem, nie jestem prawnikiem ale troche wiem bo interesuje sie prawem
    > --

    ROTFL

    seb

  • 7. Data: 2004-07-15 15:46:02
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Mineta Ciszy napisał:

    > Tofik to dziwka tak zwykły mawiać te, co go nie miały a bardzo chciały by mieć :P

    Gwoli ścisłości - MILENA
    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 8. Data: 2004-07-15 18:28:30
    Od: Mineta Ciszy <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > Gwoli ścisłości - MILENA

    a myślałem ze tylko ja słucham Nosowskiej w wersji drum'n'base :P

  • 9. Data: 2004-07-16 01:05:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cd5tg7$npi$1@nemesis.news.tpi.pl>, Tomek wrote:
    > Czy oglądanie filmu na Divx - ściągniętego przez inną osobę - jest legalne ?
    > Film ten jest pożyczony od tej osoby.

    Oglądanie zapewne tak (chyba że pokazujesz to większej liczbie osób) ale
    już z posiadania nośnika z tym filmem, przy braku szczęścia możesz się
    mocno tłumaczyć.

    --
    Marcin