  • 1. Data: 2004-07-15 12:10:30
    Temat: Naprawa przeglad u dealera
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Czy mam prawo i jest jakas podstawa prawna do tego, abym byl przy naprawie
    motocykla?Boje sie ze mi moga zniszczyc cos a motocykl jest nowy a beda go
    rozkrecac na czesci wiec wole przy tym byc.Oddaje go do salonu na przeglad i
    bedzie mechanik ustawial zawory wymienial filtry itp.
    dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2004-07-15 12:50:16
    Temat: Re: Naprawa przeglad u dealera
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Czy mam prawo i jest jakas podstawa prawna do tego, abym byl przy naprawie
    > motocykla?

    W sumie nie dziwię się, ale to musisz ustalić z serwisem, bo słyszałem, że
    niektóre autoryzowane każą sobie płacić za tzw. asystę.
    Nie lubią, żeby im patrzeć na ręce, ale jak pójdziesz pić kawę to się możesz
    zdziwić.

    Jacek

  • 3. Data: 2004-07-15 14:01:18
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Na tym polega problem. Slyszalem o podmienianiu czesci itp. A beda
    rozbierali mi motocykl do golasa wiec chce przy tym byc.

  • 4. Data: 2004-07-16 08:53:59
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Na tym polega problem. Slyszalem o podmienianiu czesci itp. A beda
    > rozbierali mi motocykl do golasa wiec chce przy tym byc.

    No to pogadaj z szefami tego serwisu. W uczciwym nie będzie problemu, a
    nieuczciwy się nie zgodzi i też nie będzie problemu :-) Albo Ci cenę
    podniesie.

    Popytaj na grupie motocyklowej

    Jacek

  • 5. Data: 2004-07-16 13:11:50
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Ja jestem na grupie motocyklowej, ale interesuje mnie strona prawna wiec
    napisalem na prawo.Pytanie czy mam takie prawo, i nie chodzi tu o to za w
    moim przypadku motocykl, rownie dobrze samochod moglby to byc.