  • Data: 2003-10-29 11:22:12
    Temat: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawy problem choc takich nie malo.
    > Z drugiej strony, ja bym nie naglasnial takiej sprawy, gdzyz taka sytuacja
    > wskazuje na to, ze przykladny ojciec rodziny, przeglada strony
    > pornograficzne robiac przy tym wiadome rzeczy.
    > Dialery nie wkradaja sie na komputer samodzielnie, a co dopiero, gdy ktos
    > surfuje po stronach biur turystycznych czy serwisow gieldowych.

    Przeglądanie stron "przyrodniczych" i onanizowanie się nie są karalne -
    ilość potomstwa nie ma wpływu na ewentualną karalność.

    Natomiast publikowanie strony z www z przyciskiem "zobacz cycki zuzi",
    którego "nacisnięcie" może spowodować zainstalowanie softu zmieniającego
    domyślny nr do łączenia z siecią może i powinno być traktowane jako
    doprowadzenie do niekorzystnego rozporzadzenia mieniem poprzez
    wyzyskanie błedu/nieudolności.

    Fakt, że ktoś woli ogladać kobitki na monitorze i jest pizdowaty w
    obsłudze komputera nie uprawnia nikogo, by robić go w wała.
    Ślepej babci wydano 10 zł zamiast 100 reszty - jej też powiesz, że
    trzeba przyjść z wnuczkiem, albo: "kup se stara bryle?".

    Wracając do wątku: fakt, że ktoś był w burdelu nie uprawnia panienek do
    darmowych obiadów w jego domu.

    Pzdr: Catbert, EHRM