  • 121. Data: 2003-02-28 15:42:35
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Stan_Z napisał:
    > Drodzy dyskutanci ponieważ jestem posiadaczem łącza stałego to proszę mnie
    > uświadomić czy owe połączenia dialerowe są przestawiane na linie 0 700 tylko
    > gdy wchodzimy na strony z pod znaku sex, a potem gdy np. chce wejść na np.
    > www.onet.pl to wraca wszystko równie automatycznie do poprzedniej
    > konfiguracji połączenia.

    Nie powraca, gdyż jestes nadal połączony z numerem 0700. Rozłączenie
    następuje:

    a) po czasie 30 minut - automatycznie - takie są regulacje TPSA
    b) jeśli masz na to ochote - w dowolnym momencie - klikając na ROZŁĄCZ

    Sprawa dialerów dotyczy wyłączie łącz stałych.
    Widze jednak po Twoim poście, że nie bardzo rozumiesz o co tu chodzi :)

    Aha, będąc połączonym przez dialer na onet.pl nie wejdziesz. Tak samo
    jak na każdą inną strone. Działają tylko strony z dialera.

    > Czy może jednak nie powraca do poprzedniej
    > konfiguracji i o tym nie mówi się w regulaminie dialera co by świadczyło iż
    > narusza to prawo w sposób ewidenty.

    bzdura, wyjasniłem powyzej

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 122. Data: 2003-02-28 16:07:39
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Rzeczywiście nie rozumiem bo nie miałem przyjemności ani nawet możliwości
    (mam stałe za ruterem niezależnego operatora i dostęp przez dość rozległy
    LAN obejmujący nasze osiedle) korzystać z takich usług i miałem wrażenie że
    dotyczy to raczej modemów wszelkiej maści połączonych do sieci telefonicznej
    TPSA

    Stan_Z
    No cóż życie zaskakuje mnie coraz bardziej i wymaga nauki przez cały czas.

  • 123. Data: 2003-02-28 17:14:59
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Stan_Z wrote:
    > [..]
    > konfiguracji i o tym nie mówi się w regulaminie dialera co by świadczyło iż
    > narusza to prawo w sposób ewidenty.
    > Cały ten kociokwik z dialerami stąpa po cienkiej linii.

    Oczywiście, że nie wraca! Dzięki, że zwróciłeś na to uwagę!

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 124. Data: 2003-02-28 20:31:48
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b3nl7b$201$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    [...]
    > I dlatego zycze Panu, by wbreew opinii WASZYCH prawnikow sad uznal, ze
    > zlamaliscie prawo,
    > a NIEZNAJOMOSC tegoprawa NIE JEST DLA WAS okolicznoscia lagodzaca.

    Dla jakich WAS Panie Bogusławie? Z dialerami mam wspólnego tyle, co czasem
    gdzieś na stronce spotkam. Ale ja i tak wierzę tylko Macromedii, mimo że mam
    stałe łącze.
    Mi osobiście nie podoba się sama idea 0-700. Jak z tym walczę? Proste! Nie
    dzwonię i nie daję im na sobie zarobić. Nie podoba mi się produkt to go nie
    kupuję.

    Jednak jeszcze bardziej nie podoba mi się arugmentacja, która została użyta
    przeciwko dialerom.
    Próby usprawiedliwiania instalacji dialera typu: bo "profesor jest ślepy",
    bo "się spieszyłem a to okienko mi przeszkadzało", są moim zdaniem
    conajmniej śmieszne.

    > Bo trudno Panu uwierzyc, ze ktos sie zastanawia.

    Tu Pana rozumiem jeszcze mniej niż poprzenika.

    > Mozna na przyklad dla zabawy "zapolowac na oszustow".

    A później na tych co to polowanie urządzili i tak w kółko, aż wybijemy całą
    ludzkość?

    Alek

  • 125. Data: 2003-02-28 20:45:48
    Od: "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości

    > Tak. "metoda na dialer" to metoda sprzedzay w ten sposob,
    > by placicli ci, ktorzy "nie wykazali dostatecznej ostroznosci".

    Widac ze nie ma Pan zadnej wiedzy nt marketingu.

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 126. Data: 2003-02-28 21:17:34
    Od: "Robert Krygier" <k...@e...net.pl>

> [...]

    > narusza to prawo w sposób ewidenty.
    >
    > Cały ten kociokwik z dialerami stąpa po cienkiej linii.

    W skrócie: czy pod tym numerem jest bramka internetowa. To dobre pytanie.
    Dzięki.

  • 127. Data: 2003-03-03 12:04:40
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Widac ze nie ma Pan zadnej wiedzy nt marketingu.

    Mam troche wiedzy na temat marketingu, mam troche wiedzy ogolnej...
    Z tej wiedzy wynika, ze jest cala "marketingowa szkola oszukiwania".
    Lecz jeszcze jest tez cos takiego (choc u niektorych w zaniku) co nazywa
    sie:

    ETYKA W BIZNESIE.

    I ja tej etyki sie trzymam. To co w marketingu pisza o zarabianiu na
    "niedostatecznie uwaznych" uznaje za "wyzsza szkole oszukiwania i
    okradania".

    Boguslaw

  • 128. Data: 2003-03-03 15:38:01
    Od: t...@w...pdi.net

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> wrote:

    > I ja tej etyki sie trzymam. To co w marketingu pisza o zarabianiu na
    > "niedostatecznie uwaznych" uznaje za "wyzsza szkole oszukiwania i
    > okradania".

    No ale "smierc frajerom". Kiedys przy okazji oszustow oferujacych
    sprzedawanie samochodow w systemie argentynskim jako normalny kredyt
    konsumpcyjnych pisalem, ze co prawda nie lamia prawa (bo nie mozna im
    udowodnic oszukiwania klientow skoro rozmowa odbywa sie w cztery oczy a
    podpis pod umowa jest podpisem, koniec i kropka) ale powinien byc ktos jak
    Szeryf ktory po prostu kaze im wypier* z miasta. Ja wiem, ze oszukuja, Pani
    wie, Pan wie, ludzie wiedza a te lajzy w najlepsze kreca swoj oszukanczy
    interesik bo prawo jest bezsilne. Przykre...

    > Boguslaw

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 129. Data: 2003-03-03 21:17:52
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@w...pdi.net> napisał w wiadomości

> [...]
    > podpis pod umowa jest podpisem, koniec i kropka) ale powinien byc ktos jak
    > Szeryf ktory po prostu kaze im wypier* z miasta. Ja wiem, ze oszukuja,

    Bardzo fajny pomysł.... tylko gdzie znajdziesz tak nieludzkiego człowieka,
    który nie zacznie "wypier* z miasta" tych, którzy akurat jemu podpadną?
    Przypomina mi się film Sędzia Dredd z Sylvestrem Stalone. Bardzo mi się
    podoba idea prawa w tym filmie. Tyle, że niestety brakuje ludzi, którym
    można by powierzyć taką władzę.

    > wie, Pan wie, ludzie wiedza a te lajzy w najlepsze kreca swoj oszukanczy
    > interesik bo prawo jest bezsilne. Przykre...

    Jak ludzie wiedzą, to kto nie wie? Jak wiedzą wszyscy, to w czym problem?
    Niech wszyscy "dziękują" za takie usługi i wtedy Ci ludzie sami z głodu
    zdechną i nie będzie problemu.

    pozdrawiam
    Alek

  • 130. Data: 2003-03-04 10:09:46
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    <t...@w...pdi.net> wrote in message

> [...]
    > wie, Pan wie, ludzie wiedza a te lajzy w najlepsze kreca swoj oszukanczy
    > interesik bo prawo jest bezsilne. Przykre...

    Juz nie jest....
    DZIS klient, ktory przekonal sie, ze podpisal "argetynski" ma wieksze
    szanse.

    Boguslaw