    From: "Alek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Date: Fri, 28 Feb 2003 21:31:48 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@n1-137.elartnet.pl

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b3nl7b$201$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    [...]
    > I dlatego zycze Panu, by wbreew opinii WASZYCH prawnikow sad uznal, ze
    > zlamaliscie prawo,
    > a NIEZNAJOMOSC tegoprawa NIE JEST DLA WAS okolicznoscia lagodzaca.

    Dla jakich WAS Panie Bogusławie? Z dialerami mam wspólnego tyle, co czasem
    gdzieś na stronce spotkam. Ale ja i tak wierzę tylko Macromedii, mimo że mam
    stałe łącze.
    Mi osobiście nie podoba się sama idea 0-700. Jak z tym walczę? Proste! Nie
    dzwonię i nie daję im na sobie zarobić. Nie podoba mi się produkt to go nie
    kupuję.

    Jednak jeszcze bardziej nie podoba mi się arugmentacja, która została użyta
    przeciwko dialerom.
    Próby usprawiedliwiania instalacji dialera typu: bo "profesor jest ślepy",
    bo "się spieszyłem a to okienko mi przeszkadzało", są moim zdaniem
    conajmniej śmieszne.

    > Bo trudno Panu uwierzyc, ze ktos sie zastanawia.

    Tu Pana rozumiem jeszcze mniej niż poprzenika.

    > Mozna na przyklad dla zabawy "zapolowac na oszustow".

    A później na tych co to polowanie urządzili i tak w kółko, aż wybijemy całą
    ludzkość?

    Alek