  • 101. Data: 2003-02-28 00:33:47
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Alek wrote:
    > Jak widać nie takie proste, bo gdyby było, to wszyscy ci od dialerów już
    > dawno by siedzieli.

    Proste. Tylko jak naszym dzielnym prokuratorom nie chce się nawet w takiej
    sprawie, która jest na świeczniku wszystkich mediów, to jest jak na załączonym
    obrazku i proceder trwa w najlepsze. :(

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 102. Data: 2003-02-28 00:38:13
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > w każdym jednym dialerze jest napisane, że połączenie następuje z
    > numerem 0700abcdef

    Ty naprawdę masz nas za debili. Cytuję Ci niżej teksty z dialerów.
    Pokaż mi miejsce gdzie jest napisane, że nastąpi przełączenie połączenia
    na 0-700 !!!

    Cytaty:

    Oświadczam że jestem pełnoletni(a) i chcę się połączyć z niniejszym serwisem.
    Wiem, że serwis zawiera treści erotyczne. Wciskając "WCHODZĘ" zgadzasz się z tym i
    chcesz wejść do niego. Program ten jest w wersji freeware i możesz go kopiować jak
    również udostępniać innym, pod warunkiem, że nie czerpiesz z tego żadnych korzyści
    finansowych. Opłata za korzystanie z serwisu wynosi 4,88 PLN/min (z VAT) 0 700
    980059 (Maxcom) Wciskając przycisk "WCHODZĘ" potwierdzasz że jesteś pełnoletni(a)
    i akceptujesz wyżej wymienione warunki. Licencja i wszystkie prawa do tego
    programu należą do: OF.PL Więcej informacji znajdziesz pod adresem
    http://erotic.of.pl

    Oświadczam że jestem pełnoletni(a) i chcę się połączyć z niniejszym serwisem.
    Wiem, że serwis zawiera treści erotyczne. Wciskając "WEJŚCIE" zgadzasz się z tym i
[...]
    988721 (M A X C O M) Wciskając przycisk "WEJŚCIE" potwierdzasz że jesteś
    pełnoletni(a) i akceptujesz wyżej wymienione warunki.

    Oświadczam że jestem pełnoletni(a) i chcę się połączyć z niniejszym serwisem.
    Wiem, że serwis zawiera treści erotyczne. Wciskając "OK" zgadzasz się z tym
    i chcesz wejść do niego. Program ten jest w wersji freeware i możesz go kopiować
    jak również udostępniać innym, pod warunkiem, że nie czerpiesz z tego żadnych
    korzyści finansowych. Opłata za korzystanie z serwisu wynosi 3,66 PLN/min (z VAT)
    0 700 588771 (M A X C O M) Wciskając przycisk "OK" potwierdzasz że jesteś
    pełnoletni(a) i akceptujesz wyżej wymienione warunki. Usuniecie programu następuje
    po zamknięciu go przy wciśniętych klawiszach SHIFT i CTRL

  • 103. Data: 2003-02-28 05:34:57
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
> [...]

    > korzystanie z serwisu wynosi 4,88 PLN/min (z VAT) 0 700 980059 (Maxcom)

    > korzystanie z serwisu wynosi 4,88 PLN/min (z VAT) 0 700 988721 (M A X
    C O M)

    > korzystanie z serwisu wynosi 3,66 PLN/min (z VAT) 0 700 588771 (M A X C O M)

    masz racje, nie ma...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 104. Data: 2003-02-28 06:10:27
    Od: "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Alek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zastanowi się czyli pomyśli, ale fakt, że jak będzie myślał o "gołych
    pupach
    > młodych Pań", to wiele to nie da.

    Wniosek: Jeżeli ktoś nie umie powstrzymać swoich popędów, i zawiera umowę
    (można to tak nazwać?) z dostawcą usług "erotycznych" po przez klikniecie na
    połącz w specjalnym programie dostępowym (dialer), musi się liczyć z tym, że
    zapłaci za tą usługę.
    Testowo żeby zobaczyć jak wygląda taki dialer ściągnąłem go i był napis (co
    prawda mikroskopijnej wielkości - ale był) o podwyższonej stawce połączenia.

    > Mam wrażenie, że napisaliśmy to samo, tylko różnymi słowami.

    Może :-))))

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 105. Data: 2003-02-28 09:36:59
    Temat: Re: Dialery - sprawy sadowe
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    MartaW <m...@p...onet.pl> skribis:

    >BTW: chyba istnieją jakieś "pożyteczne" zastosowania numeru 0700 (nie
    >korzystam, więc nie wiem, ale może jednak...)?

    ubieganie sie o wize (ale nas ponizaja kapitalisci jedni) do usa ?

    --
    *************** Pozdrawiam, Leh *
    Tanie kredyty, dobre konta bankowe, *

  • 106. Data: 2003-02-28 11:47:21
    Temat: Re: [OT] Pan/ Pani
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Alek" [...]

    > A żebym to ja sam wiedział. Widzę, że po prostu trzeba się zdać na
    intuicję.

    > Alek

    Widzi Pan... znajduję dziwna przyjemnosc pisania Pan/Pani do nieznajomych.
    Zauwazylem ze chroni to mine przed zbytnim atakowaniem...

    Ale nie mam nic przeciw temu, by pisac po imieniu lub "zaimkowo".
    Wiec jesli ktos sobie zyczy - nie ma problemu.

    Pozdrawiam

    Boguslaw.

  • 107. Data: 2003-02-28 12:22:08
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b3l8lq$fe3$1@news.onet.pl...

    > program nic nie przestawia...

    nieprzestawia ale "przestawia". Powoduje, ze polaczenie zostaje
    przerwane i nawiazane ponownie z innym numerem.

    > i nikt nic nie ukrywa..

    Ukrywa - umieszcza informacje o tym tak, by latwo bylo jej nie zauwazyc.

    Prosze sobie wyobrazic nastepujaca sytuacje.

    Zobaczyl Pan ogloszenie ze firma x ma ciekawa dla pana oferte..
    Dzwoni Pan do firmy X do dzialu handlowego:

    piii...piii....piii..
    Tu firma x.
    Jesli chesz polaczyc sie z sekretariatem nacisnij 1
    Jesli chesz polaczyc sie z dzialem handlowym nacisnij 2
    Jesli chesz polaczyc sie z dzialem technicznym nacisnij 3
    Jesli chcesz.....

    i w tym momencie nasiska Pan 2

    pii ..pii... pii.. trkkk pii .. piii
    tu dzial handlowy...
    zalatwia Pan sprawe w iles tam.. minut

    Po miesiacy odstaje Pan rachunek telefoniczny 2 000 PLN
    i zastanawia sie dlaczego....
    Najpeirw patrzy na biling a tu .. 0-700 na ktory pan nigdy nie dzwonilll
    sprawdza domownikow, kolegw ktorzy Pana odwiedzali...
    Nagle przypomina pan sobie, zeprzeciez dzwonil pan do firmy x mniej
    wiecej w tym samym czasie i rzeczywiscie, przed oqym 0 -700
    jest krotka rozmowa z firma X.

    Telekomunikacja panu, ze to ne ich sprawa ale ....
    dowiaduje sie Pan, ze TP SA udostepnila taka usluge, ze
    tam, gdzie pan dzwoni, moga pana "przelaczyc" na inny numer
    nie tylko w tej samej firmie...

    Wiec wkurzony dzwoni do firmy x a oni z rozzbrajajaca szczeroscia
    mowia, ze przeciez SAM pan sie przelacyl na 0 700 nasiskajac 2.
    A ze pan o tym nie wiedzial ?

    To trzeba bylo posluchac REGULAMINY.

    A skad pan mial wiedziec ze jest regulamin?
    A no nie trzeba bylo nasikac OD RAZU 2 a poczekac, to by Pan uslyszal,
    ze

    Jesli chcesz posluchac jaki jest w firmie x regulamin nacisnij 9.

    A w regulaminie wyraznie jest napisane, ze kto naciska 2 zgdaza sie,
    na przelaczenie rozmowy na plartny numer.....

    Prawa ze to zadne oszustwo ?

    [...]

    > sprowokować sie nie dam, występować nie zamierzam, bo i po co
    > po prostu jeśli ktoś mi pisze, że jest oszustem, to chciałbym żeby ten
    > ktoś mi to jasno i wyraźnie udowodnił

    A co kogos panskie checi obchodza ?
    Ja Pan sie che przekonac o argummentach - moze pan podac do sadu...

    > UOKiK mało robi w związku z tym, niestety

    Moze cos zrobi...

    > mam, ale co z tego, skoro musze też mieć stacjonarny?

    Moze to tylkozludzenie ...

    Pozdrowienia

    Boguslaw

  • 108. Data: 2003-02-28 12:27:45
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b3l8nr$fe3$2@news.onet.pl...

    > dlatego, że do tego własnie służy dialer
    > jeśli Pan tego nie rozumie (a tak wynika z dyskusji), to nie mamy o czym
    > dyskutować

    Takie sztuczki to sobie moze Pan z malymi dziecmi robic...

    Z dyskusju wynika, ze chwali Pan proceder zarabiania na tych, ktorzy
    "nie sa zbyt ostrozni". A w normalnym potocznym jzyku zarabianie na tym,
    ze ktos nie jest dostatecznie ostrozny jest WYLUDZANIEM...

    "Rznie pan glupa", ze niby ktos "sam chce", "sam uruchamia",
    lecz chwali Pan "polityke firmy", ktora na tym zeruje, ze ktos jest
    nieostrozny.

    NORMALNE spoleczenstwo tepi takie firmy, nazywa je oszustami.
    Prawo tez , lecz wymaga to dlugiej procedury dowodowej...

    A PRAWODAWSTWO tez. Coraz nowe ustawy ZAKAZUJA coraz to
    zmyslniejszych sposobow wyciagania pieniedzy od "nie dosc uwaznych".
    by bezczelne typy naciagajace ludzi nie mogly mowic,
    ze "nie dzilaly w zlej wierze".

    Boguslaw

  • 109. Data: 2003-02-28 12:31:13
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "mic" [...]

    > To są Twoje słowa! Metoda na dialery?
    > - P O M Y Ś L E Ć i nauczyć się czytać :-))
    >
    > Pozdrawiam,
    > MiC

    Tak. "metoda na dialer" to metoda sprzedzay w ten sposob,
    by placicli ci, ktorzy "nie wykazali dostatecznej ostroznosci".

    Wg mnie to wyludzanie...

    W przeciwienstwie do tego mozna wprowadzic uczciwa sprzedaz
    "przez dialer". Chocby taka, by czlowiek musial recznie wpisac ILE chce
    zaplacic,
    po czym dialer rozlacalby sie.

    Sa dziesiatki sposobow takiego zorganizowania, by kupowali ci, co CHCA.

    Boguslaw

  • 110. Data: 2003-02-28 12:32:36
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > dialera?
    >
    > Podano tu parę sposobów na odfiltrowanie spamu. Najprostszy jest
    najtanszy -
    > wlasny mózg, ktory mówi Ci "nie" gdy masz chętkę nacisnac na program "exe"
    > niewiadomego zródla

    Wymaga Pan za duzo od "konsumenta"...
    To tak, jakby ktos wyprodukowal kolejme na 220 V
    i po wypadku mowil, ze przeciez wiadomo, ze nie wolno dotykac szyn...

    Boguslaw