    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Date: Fri, 28 Feb 2003 13:22:08 +0100

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b3l8lq$fe3$1@news.onet.pl...

    > program nic nie przestawia...

    nieprzestawia ale "przestawia". Powoduje, ze polaczenie zostaje
    przerwane i nawiazane ponownie z innym numerem.

    > i nikt nic nie ukrywa..

    Ukrywa - umieszcza informacje o tym tak, by latwo bylo jej nie zauwazyc.

    Prosze sobie wyobrazic nastepujaca sytuacje.

    Zobaczyl Pan ogloszenie ze firma x ma ciekawa dla pana oferte..
    Dzwoni Pan do firmy X do dzialu handlowego:

    piii...piii....piii..
    Tu firma x.
    Jesli chesz polaczyc sie z sekretariatem nacisnij 1
    Jesli chesz polaczyc sie z dzialem handlowym nacisnij 2
    Jesli chesz polaczyc sie z dzialem technicznym nacisnij 3
    Jesli chcesz.....

    i w tym momencie nasiska Pan 2

    pii ..pii... pii.. trkkk pii .. piii
    tu dzial handlowy...
    zalatwia Pan sprawe w iles tam.. minut

    Po miesiacy odstaje Pan rachunek telefoniczny 2 000 PLN
    i zastanawia sie dlaczego....
    Najpeirw patrzy na biling a tu .. 0-700 na ktory pan nigdy nie dzwonilll
    sprawdza domownikow, kolegw ktorzy Pana odwiedzali...
    Nagle przypomina pan sobie, zeprzeciez dzwonil pan do firmy x mniej
    wiecej w tym samym czasie i rzeczywiscie, przed oqym 0 -700
    jest krotka rozmowa z firma X.

    Telekomunikacja panu, ze to ne ich sprawa ale ....
    dowiaduje sie Pan, ze TP SA udostepnila taka usluge, ze
    tam, gdzie pan dzwoni, moga pana "przelaczyc" na inny numer
    nie tylko w tej samej firmie...

    Wiec wkurzony dzwoni do firmy x a oni z rozzbrajajaca szczeroscia
    mowia, ze przeciez SAM pan sie przelacyl na 0 700 nasiskajac 2.
    A ze pan o tym nie wiedzial ?

    To trzeba bylo posluchac REGULAMINY.

    A skad pan mial wiedziec ze jest regulamin?
    A no nie trzeba bylo nasikac OD RAZU 2 a poczekac, to by Pan uslyszal,
    ze

    Jesli chcesz posluchac jaki jest w firmie x regulamin nacisnij 9.

    A w regulaminie wyraznie jest napisane, ze kto naciska 2 zgdaza sie,
    na przelaczenie rozmowy na plartny numer.....

    Prawa ze to zadne oszustwo ?

    [...]

    > sprowokować sie nie dam, występować nie zamierzam, bo i po co
    > po prostu jeśli ktoś mi pisze, że jest oszustem, to chciałbym żeby ten
    > ktoś mi to jasno i wyraźnie udowodnił

    A co kogos panskie checi obchodza ?
    Ja Pan sie che przekonac o argummentach - moze pan podac do sadu...

    > UOKiK mało robi w związku z tym, niestety

    Moze cos zrobi...

    > mam, ale co z tego, skoro musze też mieć stacjonarny?

    Moze to tylkozludzenie ...

    Pozdrowienia

    Boguslaw