    From: "Maciej Muran" <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Date: Thu, 27 Feb 2003 14:24:21 +0100

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał

    > tu też jest ok, masz, bo ściągnąłeś, uruchomiłeś i kliknąłeś POŁĄCZ...

    A ty dalej swoje :)
    Ja cały czas piszę o sytuacji:
    - otwierasz stronę (http://www.whitehouse.COM) i niektóre z nich zanim się
    zdążą otworzyć już pytają czy coś chcesz zrobić
    - klikasz TAK
    - o nic więcej nie jesteś pytany!

    A jeżeli procedura instalacji programu byłaby poprzedzona KILKOMA
    czynnościami, które trzeba wykonać, to mozna wtedy uznać, że program został
    zainstalowany świadomie. I za tym własnie jestem!
    Czy wiesz, że chcąc ściagnąć na dysk (NIE INSTALOWAĆ) taki np. Acrobat
    Reader musisz przejść przez 3 fazy pytań o to, czy napewno chcesz to zrobić?
    Czy Ty naprawdę nie wiesz o co chodzi? Może Cię zaproszę kiedyś do siebie,
    to Ci zademonstruję jak to się odbywa!?

    > wtedy by powstała teoria, że winne jest np autouzupełnianie
    > formularzy... zawsze da sie zwalić wine na coś, choć w 99.9% takich
    > przypadków wine ponosi tylko i wyłącznie użytkownik

    No to jest już jakaś szansa ;->

    > tak jest nadal? niesądze.

    Jest.

    > A kiedyś dzwoniąc na każdy numer musiałeś
    > "zamówić rozmowe" u telefonistki

    Najpierw była wolna amerykanka. Dopiero jak się zrobił ogólnokrajowy szum w
    tej sprawie zmuszono operatora (wtedy był jeden) do realizacji połączeń
    przez telefonistkę.

    > bo to bardzo dużo roboty.. z gromadzeniem danych (email, loginy, hasła,
    > itp), z obsługą tego, no i z użytkownikami -

    Nie. Nie dlatego. Dlatego, że to jest najłatwiejsza do wyłudzenia kasa. Pod
    płaszczykiem 'winy użytkownika'
    Co mnie obchodzi, że ktoś ma dużo roboty przy własnym biznesie? Jak chce być
    uczciwym to niech wystawi mi fakturę za wykonane połączenia. Spytam się
    wtedy, co ze zgodą na wystawienie faktury bez podpisu odbiorcy...
    Ale jak wiadomo refakturowania w TPSA nie można uskutecznić (NOM) Dziwne
    tylko, że w przypadku usług 0-700 to pewnie by zadziałało!

    Dlaczego jeszcze nikt nie zaproponował pomysłu uregulowań, które
    doprowadziłyby do zmniejszenia tego telefonicznego zdziczenia? Nic tylko:
    jesteś frajer to płać! Wszyscy raptem specjaliści od nieklikania na tak!
    Ciekawe bardzo, że każde dziecko w Polsce wie, że to jest złe ale jeszcze
    nikt nie wymyślił sposobu na odkrycie i powiedzenie głośno, że to jest złe.
    Nic tylko: frajer jesteś bo nie masz pojęcia o komputerach!

    > "mądry" że sam sobie instaluje wszelakie klezy, i love you i inne
    > robactwo, to z uwierzytelnianiem nie poradzi sobie tym bardziej.

    No to nie będzie korzystał z takich usług! Nie wiesz co robisz - nie
    dzwonisz!
    Ale po co wprowadzać coś takiego? Łatwiej zrobić na szaro klienta, który i
    tak płaci abonament a dorzuci jeszcze spooooro więcej.
    Ty chyba jesteś właścicielem puli 0-700, co? Inaczej nie potrafię sobie
    wyobrazić powodu olewki z jaką podchodzisz do sprawy ;)))

    Definitywnie /disconnected...

    --
    M.M.