  • Data: 2004-11-19 15:08:46
    Temat: Re: Dialer a tpsa
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Nov 2004 15:39:14 +0100, Arek <a...@e...net> napisał:

    > Rodrig Falkenstein rzecze:

    > abonenckiej?
    >
    > To niech windykują "stację abonencką".

    NIe stację abonencką tylko abonenta.

    > Tak, tak - takie absurdy tu nam zasuwasz.
    >
    > A sprawa jest prosta - oszustwo to czy ŚWIADOME działanie klienta?

    Czyli TPSA ma udowodnić abonentowi, że swiadomie zazadał połaczenia. Czyli
    jak nieświadomie wykrecił numer to koszty maq pokryc sama Tepsa, tak? Za
    kota co spacerował po klawiaturze telefonu też Tepsa ma zapłacić? I kto
    teraz absursdy nam to "zasuwa"?

    > Proszę o odpowiedź.
    > Ocenimy czy mamy do czynienia z człowiekiem inteligentnym czy debilem.

    Ja tez prosze o odpowiedź. Czy jeżeli ktoś leci do Londynu do pracy a na
    miejscu okazuje się że pracy nie ma to moze żądać zwrotu pieniędzy od
    linii lotniczych?

    --
    Falkenstein