    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Date: 19 Nov 2004 08:58:25 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@195.94.213.20
    <cn5vhc$id8$1@nemesis.news.tpi.pl> <cn66u5$qo4$1@news.onet.pl>
    <u...@4...com>
    <fxd8ed25zc5b$.w17w5l7mayk$.dlg@40tude.net>
    <4...@4...com> <cn7u5i$r22$1@news.onet.pl>
    <cn84pv$29m$2@news.onet.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cnbqm4$2ggt$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cnd1u3$619$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cne1pt$o42$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cnfgsq$1ibm$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cni9md$2qa$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cnjdjs$me5$1@news2.ipartners.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Chyba nie jesteś na tyle głupi, żeby uważać, że TPSA bezpośrednio
    > rozlicza się z każdym dostawcą tego typu usług na świecie?

    nie mam pojecia jak to dziala! Ale domyslam sie ze na pewno dowiedzenie sie
    tego przez TPSa nie wymagałoby jakis wielkisz zabiegów szpiegowskich.
    Zreszta - pisałem o tym juz kilka razy - jezeli TPSA nie moze mi podac tych
    danych to OK, potrafie to zrozumic. Nie potrafie natomiast zrozumiec tego
    ze ja, ich klient który co miesiac wplaca im na konto okolo 200 zł z tytułu
    normalnego korzystania z ich usług jest przez nich traktowany jak sm,iec a
    nie jak lient o którego nalezy dbac i czasem warto dac mu cos wiecej nic
    przewiduje regulamin - np. informacje jak w takiej sytuacji postapic,
    wytłumaczyc dlaczego nie moga podac mi danych tej firmy itd. Ale cóz, ja
    lubie jak sie o mnie jako o klienta dba, a ty lubisz byc dymanym - jezeli
    juz dyskutujemy na tym poziomie!

    > MegaROTFL
    >
    > Żabko - właśnie tego właściciela szukasz.

    ja tego wlasciciela znam, przeciez wplaciłem na jego konto pieniadze.
    Jezeli wplaciłbym pieniadze na swoje konto do BANKU a ten bank przesłaby
    pieniadze gdzie dalej to wtedy domagał bym sie zwrotu badz informacji od
    banku a nie szukałbym tego konta na któe bank pieniadze przelał!!!

    > Spatrzone? Co to za nowe słowo?

    Hmm, niech bedzie skrzywione, zwichnięte, anormalne - wybierz co chcesz ale
    prosze - nie czepiaj sie słówek! To ponizej pewnego poziomu!

    > To tylko nasuwa trzeci wniosek: to ty nie wiesz, o czym mówisz.

    No przeciez napisałem ze mamy dla dobra dyskusji załozyc ze to rzeczywiscie
    ja jestem jakis inny.

    > To co się awanturujesz i żądasz od TPSA jakichś danych?

    Ja sie awanturuje czy dyskutuje??? W sumie w tym watku ty jestes wiekszym
    awanturnikiem poniewaz awanturujesz sie ze ja nie moge miec swojego sposobu
    spojrzenia na obsługe klienta! Zapytam jeszcze raz: walerianke? I od razu
    uprzedze - dla Ciebie, nie dla kota!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")