  • Data: 2004-11-19 10:13:24
    Temat: Re: Dialer a tpsa
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa rzecze:
    > Zaiste genialne. Teraz czekam, kiedy zażądasz skazania za współudział [..]

    Powiedziałem na czym polega oszustwo TP SA - na ŚWIADOMYM UDZIALE W TYM
    PROCEDERZE.

    > Sklerozę to masz potężną. Czy to może dwójmyślenie?
    > Oczywiście, że można zmienić rozszerzenie nazwy pliku. Przypuszczam, że
    > nawet tobie by się to udało.

    Przestań bredzić. Odpal sobie IE i wejdź na tą stroną a zobaczysz, że
    nie jest to kwestia podmiany rozszerzenia lecz tego, że komputer próbuje
    wykonać kod zawarty w tym pliku.

    > Chodziło o wykazanie, że jest mi to w stanie zaszkodzić.

    Jakby ktoś zechciał i używałbyś IE jak prawie 98% Internautów to by Ci
    zaszkodziło.

    > Nic się nie zalęgło, nie zainstalowało, nie próbowało przejąć kontroli.

    Widać masz już łatkę na tą dziurę.

    Arek

    --
    www.hipnoza.info