    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Date: 14 Nov 2004 20:57:21 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@195.94.213.20

    Użytkownik scream s...@...pl ...

    > Czy przeczytałes dokładnie to co napisałem? TPSA sama weryfikuje dialery
    > i sama mówi czy są OK czy nie. Według nich, są OK. Nie mają się do czego
    > przyczepić, akceptują je bez zarzutu. Rozumiesz to, czy nie?

    ja moze powiem tak
    Mój nieswiadomy niczego brat został *naciagniety* na 150 zł - niewiele ale
    wiele mówi o sposobie naciagania.
    Otóz wszedł na rzeczona strone, nie wiedział co i jak, informacja
    rzeczywiscie była, ale w jakims malutkim okienku, po przewinieciu na sam
    dół. Generalnie na pewno nie była na pierwszym planie!!!
    Dodatkowo dodam ze mam stałe łacze (modem pozostał ze starych czasów) wiec
    tym bardziej brat nie znajacy sie na kompie nie widział co i jak. A dialer
    - no cóz - nawet brzeczenie glosniczka wyciszył - powiesz mi ze to jest
    uczciwe???
    To zapraszam do mojego sklepu, tylko pamietaj - nie bedziesz wiedział czy
    np. za przejscie miedzy ladami nie zaplacisz 200zł. No chyba ze przy
    wejsciu do kazdego sklepu czytasz regulamin? Nie czytasz? Ja tez nie, tylko
    te duze, wywieszone przy towarze ceny - tak IMO jest uczciwie!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")