  • Data: 2002-04-26 22:17:15
    Temat: Re: [Delphi 3] - Programy freeware
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miab" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:aace05$pa3
    > Adam napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

    > Borland dal cos za darmo na swoich warunkach i tyle.
    > Nie podoba sie nie musisz uzywac. Nie rozumiem tego kapryszenia.
    > Moze jeszcze tyleczek powinien Ci podetrzec.
    > Zbolszewizowanie naszego spoleczenstwa przekracza
    > moje wyobrazenia.

    Kolego Miabie, z punktu widzenia ogolnego ma Pan racje w 100%.Nikt
    nikomu nie kaze korzystac z Delphi. natomiast polityka marketuingowa
    Biorlanda mnie szokuje. Jest to pasmo porazek, ktore sie w kocu tak
    skumuluja, ze nie chcial bym byc w skorze akcjonariusza. Gdybym byl kims
    w rodzaju prezesa w Borlandzie to bym wykopal na zbity ryj *caly* dzial
    marketingu w tej firmie. Na przyklad nie dolaczanie zrodel do Delphi
    Std/PE tudziez Kylixa OE uwazam za - po prostu - dramatyczny blad w
    polityce marketingowej. Za takie nieporozumienia w porzadnej firmie
    palci sie posada i przekwalifikowaniem na marketingowca od pieluszrek
    albo przekwalifikowaniem na zamiatacza ulic. I tyle. najwazniejsze zeby
    kazdy znalazl sie na swoim miejscu.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz