  • Data: 2018-02-13 14:44:14
    Temat: Re: Dbają o swoje dupska
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-02-13, Marek <t...@f...pl> wrote:

    [...]

    > Konstytucję to tuż przed ostatnimi wyborami parlamentarnymi złamała mafia PO razem
    > z BUL-em ingerując w Trybunał Konstytucyjny, wielokrotnie było to wałkowane i nadal
    > są tacy, do których umysłu to nie dotarło.

    Czyli jak Ty mi walniesz z liścia, to będę mógł Ci wpierdolić po wielokroć,
    kiedy mi przyjdzie na to ochota i na legalu? Bo mniej więcej taki jest sens
    Twojej wypowiedzi.

    "A bo to on zaczął" to z mody wychodzi w okolicach 7-roku życia dziecka.
    Jak widać niektórzy są wiecznymi dziećmi.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com