  • Data: 2018-02-14 13:14:47
    Temat: Re: Dbają o swoje dupska
    Od: j...@j...org szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, February 14, 2018 at 9:00:42 PM UTC+9, RadoslawF wrote:
> [...]
    wydano największą liczbę niesłusznych decyzji o zwrocie majątków, jak wykazała
    niechcący pisowska "komisja śledcza". A jak to przez przypadek wykazali, to temat
    ucichł, i zajęli się Żydami.

    > Obawiam się 400 nieruchomości to nie jest "największa liczba
    > niesłusznych decyzji".

    No chyba że ty jesteś z tych co twierdzą, że wszystkie decyzje reprywatyzacyjne są
    błędne, i to, co komunistyczne państwo zabrało ludziom - to ich strata, a słuszny
    zysk państwa. Ale wtedy to ciężko dyskutować.

    > Do tego dochodzi brak reakcji prokuratury na bezsensowne decyzje sądów.
    > I z tego co wiem śp Kaczyński nie splamił się osobistym uczestnictwem
    > w wyłudzaniu nieruchomości jak to zrobiła pani HGW.

    Serio coś wyłudziła? Pisiory u władzy już ponad dwa lata, prokuratura przejęta, sądy
    przejęte, i dalej jej nie wsadzili? To kto ją chroni, Ziobro czy Jaki?

    A podpis Kaczyńskiego widnieje na wielu niesłusznych zwrotach, więc jednak wbrew temu
    co usiłujesz udowodnić - splamił się.