    From: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Darowizna mieszkania koszty notarialne
    Date: Mon, 15 Jun 2009 15:49:21 +0200

    miffy pisze:

    > Właśnie dziś dzwoniłam do notariusza w takiej sprawie ;)
    > Cena jak najbardziej zależy od wartości mieszkania. Mnie zapytano tylko
    > ile m2 ma mieszkanie i dostałam kwotę, którą trzeba będzie zapłacić.

    I to jest jedyne prawidłowe podejście do tematu. Trzeba zadzwonić do
    kilku notariuszy i pytać ich o tę kwotę oraz op wolne terminy, a potem
    wybrać odpowiadającego, posiadającego wolny wolny termin.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl