    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dałem się oszukać. Czy odzyskam pieniądze?
    Date: Mon, 20 Sep 2004 13:27:22 +0200
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia Mon, 20 Sep 2004 11:59:54 +0200, castrol naskrobał(a):

    > Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > jakiej uslugi?? Od kiedy mozna pobierac pieniadze za posrednictwo pracy??
    > Jest to nic innego jak zwykle oszustwo

    Oszustwo by było tylko i wyłącznie wtedy gdyby w chwili przyjmowania
    pieniędzy sprawca wprowadzał w błąd pokrzywdzonego. Czyli należało by mu
    udowodnić że już wtedy był swiadomy tego że nie wykona usługi za którą
    otrzymał pieniądze - co jest praktycznie nierealne. Teraz sprawca może być
    jedynie odpowiedzialny za wykonywanie usług bez wymaganych uprawnień (tj.
    licencji dla pośrednictwa pracy) oraz bezprawnego pobrania pieniedzy za
    usługę. Oczywiście pod warunkiem że uda mu się w ogóle udowodnić że
    obiecywał 'prace' a nie np. porozmawiąć w tej sprawie z panią Asią z działu
    kadr.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org