eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzym się różnią źli "zagraniczni agenci" w Putinistanie od dobrych "zagranicznych agentów" w USA? › Re: Czym się różnią źli "zagraniczni agenci" w Putinistanie od dobrych "zagranicznych agentów" w USA?
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czym się różnią źli "zagraniczni agenci" w Putinistanie od dobrych
    "zagranicznych agentów" w USA?
    Date: Sat, 23 Nov 2019 15:12:02 +0100 (CET)

    u2 <u...@o...pl> pisze:
> [...]
    ation_Act

    law

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Federalna_S%C5%82u%C5%
    BCba_Bezpiecze%C5%84stwa_Federacji_Rosyjskiej

> [...]
    > tzw. ,,pogadankę", będącą ostatnim ostrzeżeniem przed postawieniem
    > zarzutu o nielegalną działalność polityczną[1][3]. Wielu komentatorów
    > zauważyło w tym rozwiązaniu analogię do sytuacji po 25 grudnia 1972,
    > kiedy to Prezydium Rady Najwyższej ZSRR wydało Dekret ,,O zastosowaniu
    > przez organy bezpieczeństwa państwowego ostrzeżenia w charakterze
    > środka zapobiegawczego". Ostrzeżenia udzielano osobom, które dopuściły
    > się ,,działań antyspołecznych, sprzecznych z interesem bezpieczeństwa
    > państwowego ZSRR, jeśli nie skutkowały odpowiedzialnością karną"[4].

    ledcze

> [...]
    > Agent Robert D. Grant, szef biura FBI w Chicago, wraz z United States
    > Attorney dla Dystryktu Północnego stanu Illinois, Patrickiem
    > Fitzgeraldem, po miesiącu podsłuchiwania gubernatora stanu Illinois,
    > Roda Blagojevicha, zlecili jego aresztowanie za korupcję i usiłowanie
    > wykonania licytacji czy ,,sprzedaży" wakatu do Senatu Stanów
    > Zjednoczonych. Gubernator stanu Illinois ma w swojej gestii
    > wyznaczenie osoby na to stanowisko, w przypadku zaistnienia wakatu,
    > aczkolwiek nie quid pro quo. FBI ściga właśnie m.in. tego rodzaju

    To Snowden pracował dla FBI? :-)

    Z Putinistaem wypada się nastawiać na długą rozgrywkę choćby się nawet
    miało (jakąś) nadzieje na szybką. Propaganda w wykonaniu idących na
    łatwiznę tanich partaczy się nie opłaca. Na dłuższą metę liczy się
    zdolność stworzenia (dość) prostej wersji która dla bardziej
    dociekliwych nie będzie _bezczelną_ podwójną moralnością skurwysynów.

    --
    A. Filip