  • Data: 2009-04-05 17:30:14
    Temat: Re: Czy zakład pracy może żądać wglądu w PIT-a?
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaświadczenia o czym i od kogo?
    > Od US o średnich dochodach w gospodarstwie domowym?
    > Od lekarza psychiatry, że jest zdrów na umyśle nie przejawia skłonności
    > samobójczych?
    > Od lekarza pierwszego kontaktu, że nie choruje?
    > Co ty za farmazony wymyślasz? Komuna ci się przypomina - podpisy,
    > zaświadczenia, pieczątki...
    Szczęście całe,że nie szastasz szmalem socjalnym w mojej fabryce, dając go ze
    świadomością,że cię
    dymają na kwitach.

    > Wręcz przeciwnie niż odwrotnie.
    Poprzestańmy na tym.

    > Tak, tak, oczywiście, masz rację.
    > Na co mi się spierać z nieznającym się?
    Popieram

    > Ano właśnie. To są de facto _ich_ pieniądze.
    > Spróbuj pokombinować tym tropem.
    Co rozumiesz przez słowo "ich", bo się martwię...

    > Nie rozumiesz nawet tego co czytasz - wyraźnie napisałem, że kilka lat,
    > nie 3 dni.
    kilka lat/x posiedzeń/godziny=kilka dni.

    > Co robiłem - tego nie wiesz, bo sobie kogoś o tym sposobie "rozumowania"
    > z działań w zespole komisji nie przypominam.
    Dedukuję po objawach- z tego co tu wypisujesz

    > Dużo mógłbym powiedzieć o sposobie i przesłankach podejmowania decyzji
    > przez komisję, w której uczestniczyłem, ale mi się nie chce.
    Kasę podzieliłeś i z bańki. Dobrze,że ci się nie chce.
    Bo mi się nie chce tego czytać.