    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy zakład pracy może żądać wglądu w PIT-a?
    Date: Wed, 1 Apr 2009 22:07:40 +0200

    news:gr0e64$ha9$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie grzebania co oświadczenia.
    > I wcale nie musi to być pit.

    Nie chcesz ujawnic swoich dochodów? Nie korzystasz ze świadczeń socjalnych.
    Proste. Nie wiem jak teraz, ale swego czasu warunkiem uzyskania zasiłku na
    dziecko było przedstawienie zakładowi pracy zaświadczenia z Urzędu
    Skarbowego o wysokosci dochodów. I był to wymóg ustawowy. Oczywiscie nie
    musiałeś dostarczac zaświadczenia. Ale wtedy zakład pracy NIE WYPŁACAŁ ci
    zasiłku. Nic nie musisz. Ale zakład pracy w tym przypadku też nic nie musi.
    To jest świadczenie socjalne, które jest Prawie zawsze uzależnione od
    dochodu. Nie dokumentujesz, nie dostajesz. Nikt Cię do niczego nie zmusza.

    wiatrak