  • Data: 2006-12-20 14:07:09
    Temat: Re: Czy za zwrot kosztów procesu przysługują odsetki?
    Od: Rex <w...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...com napisał(a):

    > Możesz wysłać takie wezwanie, zakreślić w nim termin do
    > spełnienia świadczenia, zagrozić wystąpieniem na drogę
    > egzekucyjną w przypadku niezapłacenia należności i wskazać, że
    > narazi go to na dodatkowe koszty egzekucyjne.
    > Takie wezwanie jest dobrym krokiem, często przynosi efekty, dłużnicy
    > uświadamiają sobie, że nie żartujesz i rozpoczynają spłatę lub
    > negocjacje.

    Jestem przekonany, że pozwana spółka wie, że nie żartuję. Ponieważ:
    1) Przed wystąpieniem na drogę sądową dostała ode mnie dwa pisma z
    wezwaniem do zapłąty;
    2) Następnie pismo z wezwaniem do zapłaty z kancelraii adwokackiej;
    3) Sprawa została skierowana do Sądu Rejonowego;
    4) Spółka złożyła apelację do Sądu Okręgowego i ostatecznie przegrała
    sprawę.

    Czy w takiej sytuacji jest sens kierować kolejne wezwanie do zapłaty?
    Wydaje mi się, że efekt tego byłby taki, że egzekucja należności
    wydłużyłaby się.

    Pozdrawiam
    Rex