eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-) › Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
    From: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z
    Gazety Wyborczej ;-)
    Date: Fri, 10 Jul 2009 12:19:13 +0200
    <4a506ea2$1@news.home.net.pl> <h2qeo8$oo8$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2qoff$7im$1@inews.gazeta.pl> <h2qoq5$863$1@news.dialog.net.pl>
    <h2qqnm$gpl$1@inews.gazeta.pl> <h2qr20$a30$1@news.dialog.net.pl>
    <h2quj0$49l$1@inews.gazeta.pl> <h2qv8q$dla$1@news.dialog.net.pl>
    <h2s2sa$ibt$1@inews.gazeta.pl> <h2ts4p$791$1@news.dialog.net.pl>
    <h341n5$qk2$1@inews.gazeta.pl> <h35n4s$uam$1@news.dialog.net.pl>

    Jotte ni au koto ha itsumo tanosii

    > To ja nie rozumiem.

    Czego?

    > Nie napisałem, że jesteś. Spytałem tylko jak chcesz nim być?

    Tak jak Ci napisałem, jest sporo stanowisk wymagających licencji, gdzie
    broni nie widzi się na oczy.

    > Chyba ktoś potrzebę posiadania takiej licencji ustalił z jakichś tam
    > powodów.

    Owszem. Choć czy wszędzie gdzie się jej wymaga, jest ona niezbędna?

    > W mojej rodzinie osoba pracująca w banku musiała odbyć kurs użycia
    > broni, normalnie chodziła na jakieś zajęcia i strzelnicę, pracując po
    > godzinach otwarcia banku w ramach jakichśtam inkaso, dostawała broń z
    > ostrą amunicją. A mówię o kobiecie.

    A to jakaś różnica że kobieta?

    > Zresztą w takiej formacji ryzyko zaistnienia różnych niespodziewanych
    > sytuacji jest chyba większe niż normalnie. Ruszysz na 4 z bejzbolami
    > machając kajdankami i dzierżąc pojemnik z gazem? Albo z paralizatorem?
    > Nie - będzie trzeba walić, to trzeba walić.
    > Chociaż sam nie wiem co bym zrobił. Strzelam tylko
    > rekreacyjnie/sportowo, dla przyjemności, bardzo rzadko z palnej,
    > niemal wyłącznie do tarczy. Prawie nigdy nie strzelam do sylwetek
    > ludzi i nigdy do sylwetek zwierząt.

    Lepiej do sylwetek niż do ludzi. Zabijanie jest fajne w grach komputerowych
    bo tam zabija się byty wirtualne.

    > Nie mieszam i nie mam na myśli "ochroniarzy" z hipermarketów, którzy
    > w ogóle nie maja prawie żadnych praw (i słusznie).

    A ochroniarze wożący utargi ze sklepów do banków, napełniający bankomaty,
    grupy interwencyjne wzywane do zadym itd?

    > Ale BOR np. to chyba tak małych praw nie ma, co?

    Co Ty porównujesz BOR do prywatnej firmy ochroniarskiej? Przecie to
    oczywiste że BORowiki mają najwięcej praw. Wszak ochraniają najważniejszych
    VIPów. Czasami nawet na terenie innych państw.

    > Ja wcale nie pytam, tylko żartuję na kanwie sformułowania "całkowicie
    > tyłowa"... :))

    Jakby odpukać nadeszła godzina "W", będę ładował do ciężarówek konserwy,
    smary, chleb, paliwo, amunicje itd. Na front się nie nadaje, nie te lata,
    nie ten wzrok.

    > Proszę uprzejmie.

    Dziękuję bardzo :-D

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.