eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-) › Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z
    Gazety Wyborczej ;-)
    Date: Thu, 9 Jul 2009 23:24:12 +0200
    <4a506ea2$1@news.home.net.pl> <h2qeo8$oo8$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2qoff$7im$1@inews.gazeta.pl> <h2qoq5$863$1@news.dialog.net.pl>
    <h2qqnm$gpl$1@inews.gazeta.pl> <h2qr20$a30$1@news.dialog.net.pl>
    <h2quj0$49l$1@inews.gazeta.pl> <h2qv8q$dla$1@news.dialog.net.pl>
    <h2s2sa$ibt$1@inews.gazeta.pl> <h2ts4p$791$1@news.dialog.net.pl>
    <h341n5$qk2$1@inews.gazeta.pl>

    W wiadomości news:h341n5$qk2$1@inews.gazeta.pl ALEX Przekliniak
    <k...@s...us> pisze:

    > Nie ma czego. Nie jestem z tego dumny. Poważnie.
    To ja nie rozumiem.

    > Nie powiedziałem że jestem. Tylko że zdałem.
    Nie napisałem, że jesteś. Spytałem tylko jak chcesz nim być?

    > Bo jest tam kilka ciekawych stanowisk wymagających licencji, natomiast o
    > używaniu ŚPB można zapomnieć.
    Chyba ktoś potrzebę posiadania takiej licencji ustalił z jakichś tam
    powodów.
    W mojej rodzinie osoba pracująca w banku musiała odbyć kurs użycia broni,
    normalnie chodziła na jakieś zajęcia i strzelnicę, pracując po godzinach
    otwarcia banku w ramach jakichśtam inkaso, dostawała broń z ostrą amunicją.
    A mówię o kobiecie.
    Zresztą w takiej formacji ryzyko zaistnienia różnych niespodziewanych
    sytuacji jest chyba większe niż normalnie. Ruszysz na 4 z bejzbolami
    machając kajdankami i dzierżąc pojemnik z gazem? Albo z paralizatorem?
    Nie - będzie trzeba walić, to trzeba walić.
    Chociaż sam nie wiem co bym zrobił. Strzelam tylko rekreacyjnie/sportowo,
    dla przyjemności, bardzo rzadko z palnej, niemal wyłącznie do tarczy. Prawie
    nigdy nie strzelam do sylwetek ludzi i nigdy do sylwetek zwierząt.

    > Nie chcę tego oceniać. I mieszasz pojęcia ochroniarz to nie policjant. Ma
    > dużo mniejsze prawa.
    Nie mieszam i nie mam na myśli "ochroniarzy" z hipermarketów, którzy w ogóle
    nie maja prawie żadnych praw (i słusznie).
    Ale BOR np. to chyba tak małych praw nie ma, co?

    > Tajemnica wojskowa, wolę nie podawać.
    Ja wcale nie pytam, tylko żartuję na kanwie sformułowania "całkowicie
    tyłowa"... :))

    Proszę uprzejmie.

    --
    Jotte