eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-) › Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z
    Gazety Wyborczej ;-)
    Date: Sun, 05 Jul 2009 22:29:07 +0200

    Henry(k) pisze:

    > Tja... ja bym sobie potrzymał w mieszkaniu skrzynkę grantów - w końcu
    > to że bym je miał wcale nie znaczy że ich użyję...

    No i chyba jest jest impas.

    Tyle że.
    Granaty to stwarzają zagrożenie życia, zdrowia itd. To chyba wyższy
    priorytet niż jakieś jakiś domniemane pozbawianie dochodów grubych firm
    światowych, kosztem wolności jednostki, zwykłego obywatela co prowadzi
    zakład serwisowy i min na zlecenie klienta przerobi sprzęt który jest
    jego własnością i co można tylko zgadywać do czego, ów Klient, go
    później użyje.

    Pytam się. W imię czego skarżyć każdego bez wyjątku takiego serwisanta
    równie tak samo jak tego co przechowuje w piwnicy niebezpieczne
    materiały wybuchowe. Pytam sie dlaczego w ogóle go skarżyć, z odgórnego
    założenia że robi coś źle. Gdzie wolność? W imię czego? W imię grubych
    portfeli właścicieli tychże firm? To mówimy tu o sprawiedliwości czy o
    kasie?

    --
    pzdr, Piotr M
    "Stirlitz musiał coś załatwić w Kancelarii Rzeszy. Podszedł do okienka,