eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-) › Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
  • Data: 2009-07-05 08:22:34
    Temat: Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte ni au koto ha itsumo tanosii

    > To IMO proste, o dwie rzeczy - kasę i pozory.

    > Na niektóre rzeczy od jakiegoś czasu.
    > Np. za przerabianie broni gazowej na ostrą.
    > Poza tym to nie pierwszy i nie jedyny przejaw głupiego prawa w tym
    > głupim państwie.
    > Oto następny - przerób sobie samochód na taki co wykrywa radary
    > (zaznaczam - wykrywa, nie zakłóca ich działanie) przez zainstalowanie
    > odpowiedniego urządzenia i to dostępnego w legalnym obrocie.
    > Penalizowanie czerpania zysków z cudzego nierządu (choć sam nierząd
    > penalizowany nie jest), czyli przerobienie np. swojej dziewczyny z
> [...]

    A jak jest z iPhone? Formalnie wolno mi tego wynalazka używać jedynie po
    podpisaniu umowy z operatorem. W Polsce Orange i Era. Ale ja nie chcę
    podpisywać umowy, wolę prepaida. Żebym mógł używać w innej sieci muszą być
    złamane zabezpieczenia. Za to też mogę iść siedzieć? Nie używam i pytam
    teoretycznie.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.