eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-) › Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
  • Data: 2009-07-05 09:55:04
    Temat: Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    KRZYZAK ni au koto ha itsumo tanosii

    > Pomysl chwile. Czy w Polsce odtwarzanie DVD z obcym regionem jest
    > nielegalne?

    Chcę doprecyzować. Czyli jak kupię klona PSileśtam czy XBoxa nieistotne
    której mutacji, który fabrycznie jest złamany, to jestem czysty i kryty? A
    jak kupię i złamię to mogą ciągać mnie po sądach?
    Znaczy że jak sobie kupię, dajmy na to Philipsa za 300 zł to muszę muszę
    męczyć się z regionami? A jak kupię chiński szajs to mam problem z głowy?
    Przecie to chore.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.