  • Data: 2004-05-04 22:28:47
    Temat: Re: Czy wysyłanie przez operatora nazwiska dzwoniącego...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    PiotRek wrote:

    > Ta usługa i tak nie działa w PL, to po pierwsze.
    > Po drugie - jeżeli dany pre-paid jest niezarejestrowany,
    > to wiadomo - informacja niedostępna.
    > Nie wiem, jak jest z zarejestrowanymi - albo jest info
    > o użytkowniku, albo też info niedostępne...

    Jak dla mnie cała ta usługa jest bez sensu: jeśli dzwoni ktoś znajomy,
    to telefon rozpozna go po numerze (jeśli dzwoni z nie swojego telefonu -
    czy cudzy numer, czy cudze nazwisko - jedno licho), jeśli dzwoni ktoś
    nieznajomy, to się przedstawi, a jeśli ktoś chce pozostać anonimowy, to
    zawsze może używać pre-paida lub budki telefonicznej.