  • 11. Data: 2008-09-21 21:10:32
    Temat: Re: Czy wyłudzenie 300 zł z państwowej kasy to "być może"....
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Problemem, który ja dostrzegam, to sformułowanie
    > "nieusprawiedliwione". Czy > chodzi li tylko o formalne
    > usprawiedliwienie się, czy to ma być realna przeszkoda we wzięciu
    > udziału w czynnościach posła.

    Pierwsza wersja nie miałaby sensu więc raczej to drugie.
    W praktyce chyba jest tak, że poseł pisze co tam uważa
    a Marszałek to ocenia i decyduje czy absencja jest
    usprawiedliwiona czy nie.

  • 12. Data: 2008-09-21 21:41:11
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 21 Sep 2008 23:10:32 +0200, Alek napisał(a):

    > a Marszałek to ocenia i decyduje czy absencja jest
    > usprawiedliwiona czy nie.

    czyli jeśli poseł jest kolegą Marszałka - to wiadomo jak jest...
    chyba, że mają wewnętrzne bardziej szczegółowe instrukcje

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://tiny.pl/85vd