eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :) › Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
  • Data: 2008-06-04 14:50:00
    Temat: Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
    Od: "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmm, to po co są drogi trzy i cztero pasmowe? Aby tylko jeden był ciągle
    > zajęty i drugim wyprzedzasz, a 3 wyprzedzasz na trzeciego, a czwartym na
    > czwartego? To taki słaby punkt tego sposobu myślenia :)

    Zaden slaby punkt - im dalej na lewo jado Ci sa sa szybsi i tyle. U naszych
    zachodnich sasiadow, jak jedziesz np drugim pasem od prawej, a prawy jest
    wolny, dostajesz mandacik 80 Euro - i to nie jest martwy przepis !

    Fantom
    ps. Ja nie dostalem nigdy bo sie stosuje - wszedzie jade mozliwe prawym
    pasem, chyba ze wyprzedzam lub prawy pas jest tak dziurawy jak kolo
    Szczecina "na betonach"