eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :) › Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
  • Data: 2008-06-04 22:28:55
    Temat: Re: Czy wolno jezdzic lewym pasem? Ruch drogowy- prosze o pomoc :)
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 czerwiec 2008 19:45
    (autor boropi
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g26knv$6gf$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Po tym mozna czesto poznać, że Polak jedzie po autostradzie. 3 pasy puste
    > a on na srodku ;)

    A polski kierowca ciężarówki, po czym go poznać? Że jak kurwa zacznie
    wyprzedzać i inną ciężarówkę na A4 na wysokości początków Gliwic, to
    dopiero koło Zabrza się droga odblokowuje...

    Ja bym połowie ciężaroków zabrał PJ. Ostatnio jeden taki mi prawie pod samą
    maskę się wpakował, zmusił do hamowania ostrego, a następnie się z
    kolegą ,,ścigali'' przez 10kmów.
    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com