eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w XXI wieku w praworządnym państwie w Unii Europejskiej...? › Re: Czy w XXI wieku w praworządnym państwie w Unii Europejskiej...?
  • Data: 2018-06-01 18:46:59
    Temat: Re: Czy w XXI wieku w praworządnym państwie w Unii Europejskiej...?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.06.2018 o 16:34, Liwiusz pisze:

    > Ja mam pomysł taki, że jak ktoś sprzedaje ci jabłka jako pomarańcze, to
    > niby jest to oszustwo, ale poniżej pewnego poziomu rażącego niedbalstwa
    > po stronie poszkodowanego powinno się wyłączać karalność.

    Hmmm? Chcesz powiedzieć że poniżej pewnego pożomu nieogranięcia ofiary
    oszustwo nie powinno być karane. Przez analogię przy jakiej krótkości
    spódniczki wyłączyłbyś karalność gwałtu?

    > No bo proszszsz, wierzyć w internetowe bajeczki?
    >
    > Z drugiej strony - jesteś w stanie zagwarantować, że nie istnieje taka
    > osoba, która stosując ten specyfik, odniosła takie efekty?

    Załóżmy, że sprzedałem ci cegłę jako smartfona. Jesteś w stanie
    udowodnić, że ktoś nie dodzwonił się z niej na ISS?

    Shrek