  • Data: 2006-06-06 23:34:10
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Wiesz, oryginał tak naprawdę, to przyszedł z tym nośnikiem do
    > fotografa. Trochę lepsza jego kopia była kiedyś na nośniku w aparacie,
    > ale może jej już nie być. Kolejne mogą być wszędzie.

    Gdyby w plikach był atrybut pamiętajacy, czy plik został utworzonny, a
    jego zawartość zapisana (create, write), czy też plik został skopiowany
    (copy), to ewidentnie widziałbyś wówczas różnicę.
    Co niektóre systemy operacyjne coś takiego właśnie rozróżniają.

    > Czy to powód, by gość z fotolabu nie wywoła mi zdjęć?

    Powodem odmówienia wywołania zdjęc, jest uzasadnione podejrzenie, że
    prawa autorskie do zdjęcia należą do kogoś innego.