    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy trzeba zglaszac baze do GIODO?
    Date: Fri, 13 Aug 2010 16:22:14 +0000 (UTC)

    Liwiusz wrote:

    > To musiało być dawno temu, bo taka opinia wisiała na ich stronach
    > już chyba od kilku lat.

    Obłęd.

    Czy sam numer telefonu jest daną osobową?

    Ciekawe czy sami zgłaszają sobie bazę danych osób zadających pytania
    on-line ;-) To co zbierają w formularzach bez cienia wątpliwości tymi
    danymi jest.

    Tak swoją drogą, to lektura niektórych decyzji Giodo jest przezabawna.
    Np. tu:
    http://www.giodo.gov.pl/plik/id_p/1425/j/pl/

    Krótko - do gościa, notariusza, na prywatny zastrzeżony numer zadzwonił
    marketer z banku i zaproponował usługi banku przeznaczone dla
    kancelarii notarialnych.
    Notariusz dostał piany, i zaczął aferę.
    Bank się wytłumaczył że była to pomyłka w wybieraniu numeru, bo
    marketer miał zadzwonić do jakiegoś budowlańca z ofertą dla budowlańców.

    I Giodo łyknęło to tłumaczenie ;-) nie dziwiąc się że gość przekonany
    że dzwoni do budowlańca przedstawia ofertę dla notariusza ;-)

    --
    Pozdro
    Massai