  • 1. Data: 2019-01-27 13:51:16
    Temat: Czy to są policyjne szykany (karalne)? Czy to jest państwo "prawka"?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24404379,pi
    otr-rybak-i-narodowcy-przemaszerowali-pod-brame-ausc
    hwitz.html
    > 27 stycznia 2019 | 11:50
    > [...] Wcześniej - jak zaznaczali organizatorzy zgromadzenia - w drodze do
    > Oświęcimia zostali zatrzymani i sześć razy kontrolowani przez
    > policjantów z drogówki, m.in. we Wrocławiu, Opolu i Rudzie Śląskiej. [...]

    Jeśli łamią prawo to ich o to oskarżyć wprost zamiast sprawić (*za*)
    nachalne wrażenie _nękania_ formalnie z innych powodów. Sześciokrotna
    kontrola policyjnej drogówki to szykana której w państwie naprawdę prawa
    by nie było IMHO.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-01-27 15:04:03
    Od: b...@g...com

    W dniu niedziela, 27 stycznia 2019 13:52:03 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
    > nachalne wrażenie _nękania_ formalnie z innych powodów. Sześciokrotna
    > kontrola policyjnej drogówki to szykana której w państwie naprawdę prawa

    Ja pierdziu. Gliński aż musiał interweniować żeby polaków wpuszczono do obozu.
    Będzie draka. Co robić? Wpuścić, czy nie?

  • 3. Data: 2019-01-27 15:22:12
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    b...@g...com pisze:
    otr-rybak-i-narodowcy-przemaszerowali-pod-brame-ausc
    hwitz.html

    > Ja pierdziu. Gliński aż musiał interweniować żeby polaków wpuszczono do obozu.
    > Będzie draka. Co robić? Wpuścić, czy nie?

    Podasz linka _z datą_ wypowiedzi/interwencji? Bo moim zdaniem mieszasz
    różne zdarzenia. Za słabo cię to interesuje czy manipulujesz celowo?

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2019-01-27 16:55:08
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-27 o 13:51, A. Filip pisze:
> [...]
    > nachalne wrażenie _nękania_ formalnie z innych powodów. Sześciokrotna
    > kontrola policyjnej drogówki to szykana której w państwie naprawdę prawa

    Tych gnojów, twoich kumpli i idoli powinni od razu spałować i co
    najmniej na 48 h.
    Znowu cie boli, że twoich kolegów od Rybaka źle potraktowali, mały naziolku?

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2019-01-27 17:43:38
    Temat: Re: Czy to są policyjne szykany (karalne)? Czy to jest państwo "prawka"? [Prawo nie dla wszystkich!]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > najmniej na 48 h.
    > Znowu cie boli, że twoich kolegów od Rybaka źle potraktowali, mały

    *Stalinowski* antyfaszysto: Na podstawie którego przepisu prawa ich
    wolno spałować "bo TY byś tak chciał" ale przykładowo członków z ramienia
    stowarzyszenia Obywatele RP "bo się komuś innemu zechce" to już nie?

    _Jak dla mnie_ twoje "wezwanie do pałowania" jest publicznym promowaniem
    ustroju totalitarnego. Nie spodziewam się by taką opinię podzielił sąd
    _jeszcze przez spory czas_ .

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2019-01-27 18:45:49
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-27 o 17:43, A. Filip pisze:
> [...]
    >
    > _Jak dla mnie_ twoje "wezwanie do pałowania" jest publicznym promowaniem
    > ustroju totalitarnego. Nie spodziewam się by taką opinię podzielił sąd

    Nie liczy się. Za mało gwiazdek i podkreśleń. Dołóż, bo ci samoocena
    znowu na pysk poleci.

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2019-01-28 14:09:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 27 Jan 2019 13:51:16 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Jeśli łamią prawo to ich o to oskarżyć wprost

    Chcesz, masz:
    http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24406322,je
    st-sledztwo-ws-marszu-rybaka-i-nacjonalistow-w-oswie
    cimiu.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2019-01-28 14:46:06
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Chcesz, masz:Jest (spory+) medialny raban to jest śledztwo prokuratury. Śledztwo
    raczej nie
    jest "na odczepnego" ale aż do momenty postawienia _formalnych_ zarzutów
    na dwoje babka wróżyła. Postawienie _formalnych_ zarzutów Piskorskiemu
    zajęło prokuraturze AFAIR blisko _dwa lata aresztu_ . Dlaczego to
    miałoby być szybciej skoro nawet nikogo nie zatrzymali/aresztowali AFAIK?
> [...]

    _formalnych_ zarzutów na dwoje babka wróżyła. Postawienie _formalnych_
    zarzutów Piskorskiemu zajęło prokuraturze AFAIR blisko dwa lata
    _aresztu_ . Dlaczego tu miałoby pójść szybciej skoro nawet nikogo nie
    zatrzymali/aresztowali AFAIK? Żeby zasugerować+ "lenistwo" w sprawie
    Piskorskiego albo areszt wydobywczy?

    <cynizm> Jak się zaczął robić medialny raban to policja obiła sobie dupę
    blachą "przekazując materiały (nagrania i fotografie) do prokuratury"
    ale nie stawiając samodzielnie zarzutów (?). Teraz prokuratura ma czas
    by zobaczyć skąd i jak silny wiatr powieje, czy i jak bardzo medialny
    raban się rozwinie. </cynizm>

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2019-01-28 16:52:35
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 14:09:55 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

    > Chcesz, masz:
    > http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24406322,je
    st-sledztwo-ws-marszu-rybaka-i-nacjonalistow-w-oswie
    cimiu.html

    Betlejeski mógł palić, a Rybak już nie? Czemu?
    Kiedy w 2011 r. spaliłem w stodole "polskiego ignoranta"

    Tu też żadnych kwików nie pamiętam:
    https://twitter.com/Tomasz1950/status/10876318492943
    11429

    Kto decyduje o tym kiedy ujadać, a kiedy milczeć?

  • 10. Data: 2019-01-28 18:16:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Jan 2019 07:52:35 -0800 (PST),
    b...@g...com napisał(a):

    > Kto decyduje o tym kiedy ujadać, a kiedy milczeć?

    Etyka+rozum. Jeśli je ktoś ma.
    --
    Jacek
    I hate haters.