  • 1. Data: 2019-01-25 23:07:22
    Temat: Wynagrodzenia za nieobecność w Sejmie.
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    Jak ustaliła Wirtualna Polska, Kancelaria Sejmu nie potrąciła posłowi
    Jarosławowi Kaczyńskiemu ani złotówki z wynagrodzenia za nieobecności w
    gmachu na Wiejskiej. Od początku kadencji na 7068 głosowań nie
    uczestniczył w 1674. Jak wynika z dokumentu, do którego dotarliśmy, Sejm
    wszystkie absencje prezesowi PiS usprawiedliwił.
[...]

    https://wiadomosci.wp.pl/kancelaria-sejmu-nie-potrac
    ila-kaczynskiemu-ani-zlotowki-chodzi-o-nieobecnosci-
    6342316739798657a

  • 2. Data: 2019-01-26 12:43:22
    Temat: Re: Wynagrodzenia za nieobecność w Sejmie.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-25 o 23:07, Animka pisze:
> [...]
    > uczestniczył w 1674. Jak wynika z dokumentu, do którego dotarliśmy, Sejm
    > wszystkie absencje prezesowi PiS usprawiedliwił.

    Dopisz jeszcze kilka razy, na pewno podniesie to rangę sprawy. :(

    A tak na poważnie to w naszym sejmie jest przepis i/lub tradycja
    nakazujący potrącanie za nieobecność?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-01-26 16:49:42
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-26 o 13:43, RadoslawF pisze:

    > Dopisz jeszcze kilka razy, na pewno podniesie to rangę sprawy. :(
    >
    > A tak na poważnie to w naszym sejmie jest przepis i/lub tradycja
    > nakazujący potrącanie za nieobecność?

    Pod linkiem, który podałam mogłeś przeczytać. Podobno potrącają w Sejmie.

    --
    animka