  • 1. Data: 2019-01-25 23:58:02
    Temat: Stefan W
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/sluzba-wie
    zienna-stefan-w-nie-przebywal-w-izolatce/7tp1bvm

    "skazany w czasie pobytu w więzieniu "nie sprawiał szczególnych
    problemów". - Był jedynie trzy razy karany dyscyplinarnie za drobne
    przewinienia porządkowe. Nigdy nie było potrzeby stosowania wobec
    niego siły fizycznej ani innych środków przymusu bezpośredniego.
    Skazany nie był uczestnikiem podkultury przestępczej, a w środowisku
    współwięźniów nie pełnił znaczących ról. Podczas pobytu w zakładzie
    karnym nie był agresywny ani autoagresywny. Wobec funkcjonariuszy
    prezentował regulaminowe postawy. Nie było potrzeby izolowania go od
    innych więźniów "

    Hm, to czemu nie zwolniono przedterminowo ?
    Ktos tu klamie ?

    J.

  • 2. Data: 2019-01-26 04:58:58
    Temat: Re: Stefan W
    Od: ń <k...@t...sie>

    Jak zeznał współwięzień z celi, Stefan W. czytał wyłącznie 'Agorę' i Gazetę W.' oraz
    oglądał programy Polsatu i TVN, nie oglądali
    telewizji publicznej.

    -----

  • 3. Data: 2019-01-26 10:41:02
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    J.F. pisze:

> [...]
    > innych więźniów "
    >
    > Hm, to czemu nie zwolniono przedterminowo ?

    A zwalnia się przedterminowo z automatu czy na wniosek?

  • 4. Data: 2019-01-26 11:56:39
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2019-01-26 o 04:58, ń pisze:
    > Jak zeznał współwięzień z celi, Stefan W. czytał wyłącznie 'Agorę' i
    > Gazetę W.' oraz oglądał programy Polsatu i TVN, nie oglądali telewizji
    > publicznej.
    >

    > -----

    I z tego oglądania i czytania wyciągnął taki wniosek
    "W dniu 03.12.2018r. skazany wezwany na rozmowę stwierdził, że wyjeżdża
    z województwa pomorskiego bo tutaj rządzi ,,Platforma". Po opuszczeniu
    zakładu karnego zamierza udać się na lotnisko, a gdyby nie udało mu się
    kupić biletu na samolot, to uda się na dworzec PKP i wyjedzie do innego
    województwa, gdzie rządzi PiS, bo jest zwolennikiem PiS-u, cyt. słowa
    skarżonego ,,chciałbym, by Jarosław Kaczyński został dyktatorem".
    Fragment notatki z rozmowy przeprowadzonej z tym Stefanem w przeddzień
    wyjścia z ZK.

  • 5. Data: 2019-01-26 11:58:16
    Temat: Re: Stefan W [trzykrotna odmowa przedterminowego zwolnienia]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Andrzej Kłos <a...@w...pl> pisze:

    > A zwalnia się przedterminowo z automatu czy na wniosek?

    Wnioskował trzy razy i trzy razy mu przedterminowego zwolnienia
    odmówiono [A].

    [A] https://rmf24.pl/raporty/raport-prezydent-gdanska-ni
    e-zyje/fakty/news-ziobro-stefan-w-trzykrotnie-staral
    -sie-o-warunkowe-przedterm,nId,2782633

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2019-01-26 11:59:58
    Od: ń <k...@t...sie>

    Wnioski były odrzucane.

    -----

  • 7. Data: 2019-01-26 12:06:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2019 o 11:56, grzech pisze:

> [...]
    > skarżonego ,,chciałbym, by Jarosław Kaczyński został dyktatorem".
    > Fragment notatki z rozmowy przeprowadzonej z tym Stefanem w przeddzień

    Dodać nalezy, że ta rozmowa odbyła się, bo jego matka zwierzyła się
    policji, że ma on zamiar odwalić jakiś wiekszy numer z udziałem maczety
    albo broni.

    Mamy więc kolesia ze zdiagnozowaną schizofrenią, mówiącego o tym że
    zamierza dokonać aktu przemocy z użyciem broni. Pytają go co zamierza
    zrobić, to im mówi, że kupi bilet na samolot. I... idzie na lotnisko,
    kupuje bilet i wchodzi na pokład... Już nie mówię o dalszym ciągu, bo
    chodzą pogłoski, że w międzyczasie chciał się do prezia na kwartał wbić.

    I nikt nie ma sobie nic do zarzucenia. Wcześniej był chuj dupa i kamieni
    kupa, a teraz nawet tego nie ma i mamy państwo z tektury.

    Shrek

  • 8. Data: 2019-01-26 12:21:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    >
    > I nikt nie ma sobie nic do zarzucenia. Wcześniej był chuj dupa i
    > kamieni kupa, a teraz nawet tego nie ma i mamy państwo z tektury.

    Czyli "Było spierdolone za PO a zły PiS nie naprawił, PO musi wrócić!" ? ;-)

    Znasz podstawową filozofię kapitalizmu?
    Sam się nie krytykuj bo inni zrobią to lepiej i to za darmo.

    Więc do kurwy nędzy albo wal po funkcjach, nazwiskach i przewinach albo
    wal się na drzewo. "Ogólna odpowiedzialność polityczna" to na
    news:pl.soc.polityka . Na news:pl.soc.prawo to odpowiedzialność karna
    albo cywilna konkretnych "pozywalnych" albo sugestie naprawy systemu.
    Wysoki Sąd nie skaże Huj Wie Kogo Konkretnie.
    Po fakcie każdy głupi jest już z łatwością "mądry".

    BTW Życzę ci powodzenia w ustalaniu precedensu za co PO+PSL w ciągu
    _dwóch_ kadencji stały się odpowiedzialne ;-)

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2019-01-26 12:50:00
    Od: ń <k...@t...sie>

    No tak, przecież Ziobro dzień przed zwolnieniem Stefana W. powinien w TVP powiedzieć
    "wszyscy skazani, którzy w celach czytali Agorę
    i Gazetę Wyborczą oraz oglądali Polsat i TVN będą bezterminowo zatrzymywani w
    zakładach karnych za karę, iż nie czytali paska
    TVPInfo".

    -----

  • 10. Data: 2019-01-26 13:46:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-01-19 o 12:06, Shrek pisze:

    > I nikt nie ma sobie nic do zarzucenia. Wcześniej był chuj dupa i kamieni
    > kupa, a teraz nawet tego nie ma i mamy państwo z tektury.

    Problem w tym, że po pierwsze takich co mówią, a nic nie robią, to są na
    pęczki. W 2017 roku w toku postępowań potwierdzono ponad 17 tysięcy (za
    http://xurl.pl/fmY3). Za 2018 rok nie ma danych, ale to będzie podobny
    rząd wielkości, zwłaszcza, że jeszcze groźby bywają "ukrywane" w
    stalkingu - stąd spadek w okolicach 2014 roku.

    Do nadzoru nad jednym poważnie potraktowanym potrzeba około 15
    policjantów (policjant pracuje 5 dni w tygodniu i po 8 godzin - no i ma
    urlopy, chorobowe). To do przypilnowania trzeba by było armii ćwierć
    miliona policjantów.

    W tej sytuacji trzeba niestety jakoś wybierać / przebierać. A tu już o
    pomyłkę nie trudno. Zresztą mam pewne wątpliwości, czy nawet nadzór
    prewencyjny mógłby w tym wypadku zapobiec tragedii.