  • 1. Data: 2004-10-08 17:04:56
    Temat: Czy to jest przestępstwo?
    Od: "optima" <o...@g...biz>

    czy jezeli w jakiejś sprawie kolegium(SKO) orzekło ,że urzędnik wydał
    nieprawidłową decyzję ,a ten urzędnik w identycznych sprawach wydaje dalej
    nieprawidłowe decyzje (zaznaczam w identycznych sprawach)to czy On popełnia
    przestępstwo?
    Bogdan

  • 2. Data: 2004-10-08 17:27:54
    Temat: Re: Czy to jest przestępstwo?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "optima" <o...@g...biz> napisał w wiadomości

    Decyzja Kolegium jest wiążąca tylko w sprawie, w której została wydana. nie
    ma dwóch identycznych spraw. Ale w wypadku podobnej sprawy, jeśli w wyniku
    takiej błędnej decyzji naruszono czyjeś prawa, to można już implikować
    urzędnikowi art. 231 kk. Piszę, że można, bo co do zasady nie ma takiego
    przełożenia i może się okazać, że to jest wykroczenie dyscyplinarne.

  • 3. Data: 2004-10-08 20:25:14
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Robert Tomasik napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > urzędnikowi art. 231 kk. Piszę, że można, bo co do zasady nie ma takiego
    > przełożenia i może się okazać, że to jest wykroczenie dyscyplinarne.

    To jest głupota urzędnika, ale żeby od razu przestępstwo ...

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-10-08 21:14:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > To jest głupota urzędnika, ale żeby od razu przestępstwo ...

    Taż napisałem, że nie. W sporadycznych wypadkach jednak może być, zwłaszcza
    jak sprawa jest oczywista.

  • 5. Data: 2004-10-08 21:19:50
    Od: "optima" <o...@g...biz>

    > użytkownik Robert Tomasik napisał(a) w wiadomości

    sprawa jest identyczna ,(jedyna różnica to nazwisko )reszta jest identyczna
    chodzi o zasiłek rodzinny więc jedyne różnice to jak wspominałem
    nazwisko,imie i daty urodzenia ,urząd wystawia wszystkim decyzje odmowne na
    ten rodzaj zasiłku ,a SKO jezeli ktoś się odwoła to uchyla tą decyzję.Osoba
    odpowiedzialna za podpisywanie tych decyzji powiedziała ,że ,,najwyżej jak
    ktoś się odwoła to zmienią najwyżej tą decyzję ,a jak nie to niedostanie".

    > To jest głupota urzędnika, ale żeby od razu przestępstwo ...

    ok ,ale to chyba jest już lekka przesada jeżeli liczy się tylko na to że a
    może sie ktoś nieodwoła

    Bogdan