    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to jest możliwe...??
    Date: Fri, 25 May 2007 15:10:33 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 25 maja 2007 14:03
    (autor Henry (k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1tqwfpu01ggff.vdzcio9pf7xi$.dlg@40tude.net>):

    > No więc skoro nie palisz to skąd wiesz że jest groźniejsze?
    > Do palenia angażujesz tylko płuca, a do rozmowy rękę i mózg
    > - więc co ma być groźniejsze?

    No wiesz, jak mi ostatnio pet spadł na ziemie i żem się nerwowo rozglądał
    schyliwszy pod kierownicę, barierkę żem skasował i mało co do rowu
    wleciał...

    BTW: Widze sprzeczność:

    Wersja niedozwolona: Rozmawiamy przez komórkię klasycznie.... Wybieramy
    numer, myślimy.... Jedna ręka zajęta.

    Wersja dozwolona: Rozmawiamy przez komórkię głośnomówiąco.... Wybieramy
    numer, myślimy.... Jedna ręka wolna, drapiemy się po jajach.

    Wersja dozwolona: Nie rozmawiamy przez komórkię, drapiemy się jedną ręką po
    jajach.

    Wersja dozwolona: Rozmawiamy z pasażerem klasycznie.... Myślimy.... Jedna
    ręka wolna, drapiemy się po jajach.

    Jak najbardziej jestem za zakazem, ale dziwi mnie, że zezwolenie na
    głośnomówiące jest, skoro prawie tak samo zajmują kierowcę.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie spamować,
    napisz tu: s...@s...net.pl lub t...@...pl