  • Data: 2007-05-25 13:52:18
    Temat: Re: Czy to jest możliwe...??
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 May 2007 15:10:33 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > No wiesz, jak mi ostatnio pet spadł na ziemie i żem się nerwowo rozglądał
    > schyliwszy pod kierownicę, barierkę żem skasował i mało co do rowu
    > wleciał...

    Aż chciało by się powiedzieć że to selekcja naturalna ;-)
    Przerzuć się na fajkę - zdrowsze i bezpieczniejsze :-)

    > Wersja niedozwolona: Rozmawiamy przez komórkię klasycznie.... Wybieramy
    > numer, myślimy.... Jedna ręka zajęta.
    >
    > Wersja dozwolona: Rozmawiamy przez komórkię głośnomówiąco.... Wybieramy
    > numer, myślimy.... Jedna ręka wolna, drapiemy się po jajach.

    Jak nagle coś się stanie na drodze to możesz zostawić jajka i złapać
    za kierownicę, a telefon będzie Ci szkoda rzucać. No i ręka przy
    jajkach jest bliżej kierownicy ;-)
    A w praktyce jeszcze nie widziałem nikogo drapiacego się po jakielkowiek
    części ciała podczas np. skręcania na skrzyżowaniu czy innego manewru gdzie
    trzeba uważać, a gadających przez komórkę owszem. Owszem - można też robić
    inne głupie rzeczy - ale widać nie jest to w takiej skali że trzeba
    tego zakazywać prawnie.

    Pozdrawiam,
    Henry